چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۲۲۳۱
پنجشنبه ۱۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۴

فکرشهر: شهردار بندردیلم استان بوشهر گفت: قابل قبول نیست این استان با وجود داشتن منابع عظیم درآمدی و وجود شرکت‌های نفت و گاز حمایت موثری از ورزش فوتبال صورت نگیرد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، روابط عمومی شهرداری دیلم روز پنجشنبه به نقل از فاضل دریانورد در دیدار با اعضای هیات فوتبال این شهرستان افزود: وظیفه اصولی، اخلاقی و منطقی هر شهروندی در هر پست و موقعیت اجتماعی است که پشتیبان، حامی قلبی و عملی برای ورزش به ویژه فوتبال باشد.

وی اظهارکرد: ورزش پرطرفدار و هزینه بر فوتبال در جامعه ما مظلوم واقع شده است.

دریانورد گفت: حمایت و هزینه کردن در این عرصه به نوعی سرمایه گذاری اجتماعی است که باعث تندرستی، سلامت جسمانی و روحی روانی افراد  می‌شود.

شهردار دیلم افزود: رشد و  بالندگی‌های مدنی جوامع و کاهش ناهنجاری‌ها با میزان توسعه یافتگی و گسترش ورزش در جامعه ارتباط مستقیم دارد.

 رئیس هیات فوتبال دیلم گفت: انتظار می‌رود همه مسئولان و سازمان‌هایی که از توان و شرایط لازم برای حمایت از ورزش به خصوص رشته فوتبال شهرستان برخوردار هستند از هیچ کوششی دریغ نکنند.

غلامرضا حسن پور افزود: در ۲ سال گذشته شهردار و شورای اسلامی شهر دیلم، با حمایت‌های خوب خود ، مشوقی برای پیشبرد طرح و فعالیت‌های هیات فوتبال بوده‌اند که قابل تقدیر است.

در پایان این دیدار که به مناسبت گرامیداشت روز شهرداری‌ها برپا شد، اعضای هیات فوتبال دیلم به رسم یادبود و به پاس تقدیر از حمایت‌ها و خدمات شهردار  لوح سپاس اهدا کردند.

شهر دیلم مرکز شهرستان دیلم در منتهی الیه شمالی استان بوشهر قرار دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر