چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۲۴۱۸
يکشنبه ۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۲

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: معتقدیم بستن مطبوعات هنر نیست و تعامل با اهالی رسانه را بهترین راهکار می‌دانیم.

به گزارش فکرشهر از مهر، عبدالکریم گراوند ظهر یکشنبه در نشست با هیئت مدیره خانه مطبوعات بوشهر اظهار داشت: رفع مشکلات فعالان رسانه استان بوشهر را به صورت ویژه مد نظر داریم.

وی با تقدیر از تلاش اهالی مطبوعات بوشهر، رسانه‌های منتقد و کسانی که دل در گرو توسعه استان بوشهر داشتند بیان کرد: از همه اهالی مطبوعات چه رسانه‌هایی که با دولت همراهی کردند و چه منتقدان رسانه‌های قدردانی می‌کنم.

استاندار بوشهر تصریح کرد: اعتقادمان بر این بود که به سمت طرح دعوا و شکایت از مطبوعات نرویم چرا که معتقدیم بستن مطبوعات هنر نیست.

وی تاکید کرد: حل و فصل مشکلات و نیازهای خانه مطبوعات بوشهر را در دستور کار قرار می‌دهیم و معاون عمرانی را برای رسیدگی به این نیازمندی‌ها مأمور می‌کنم.

گراوند افزود: انتظار است مدیریت شهری در بوشهر حمایت‌های لازم را از خانه مطبوعات و رسانه‌های استان بوشهر را با قوت انجام دهد.

وی ادامه داد: نشستی ویژه برای بررسی وضعیت مکان فعالیت خانه مطبوعات بوشهر با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و اعضا مربوطه برگزار خواهیم کرد.

در این نشست اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات هم به طرح مسائل و مشکلات اعضا خانه مطبوعات بوشهر از جمله تسهیلات بانکی به خبرنگاران، محل فعالیت خانه مطبوعات، برگزاری آئین ویژه روز خبرنگار و… پرداختند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر