سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۳۱۴۵
جمعه ۰۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۸

فکرشهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: مسئولان ارشد نظام مقدس جمهوری اسلامی و همچنین مدیران محلی مشکلات اساسی استان های جنوبی را به صورت ویژه رسیدگی کنند.

به گزارش فکرشهر و به نقل از ایرنا، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در پیام آدینه خود افزود: بوشهر، خوزستان، هرمزگان و سیستان و بلوچستان استان‌هایی زرخیز، ولایی و وفادار به آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند که باید به نیازهای اساسی آنها توجه ویژه شود.

وی بیان کرد: پیش از آنکه مردم عزیز این استان‌ها دچار مشکلات زیست محیطی و اجتماعی شوند باید به درخواست‌ها و کمبودهای آنان رسیدگی کارآمد و موثر شود.

صفایی بوشهری ادامه داد: بی گمان با عنایت‌های الهی دولت جدید و همچنین نهادهای انقلابی مانند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، ستاد اجرایی فرمان امام، بنیاد مستضعفان و مردم گرانقدر و ارجمند استان خوزستان همانند حماسه آفرینی‌های خود در دفاع مقدس در کنار مسئولان دلسوز و انقلابی نظام مقدس جمهوری اسلامی مشکلات پیش آمده را برطرف خواهند کرد.

خطیب نماز جمعه بوشهر با تبریک عید غدیر عید و تولد امام کاظم (ع) اظهار داشت: این امام همام مظهر صبر و استقامت است که همواره مردم را به پرهیز از گناه و داشتن حیای الهی توصیه می‌کردند.

صفایی بوشهری با گرامیداشت سالروز برگزاری اولین نماز جمعه بعد از انقلاب شکوهمند اسلامی ایران گفت: نماز جمعه یک هدیه الهی در راستای تعالی شخصیت انسانی و محل تحقق توفیقات عبادی و بصیرت سیاسی و اجتماعی است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای محراب و دیگر امامان جمعه و نمازگزاران گرانقدر جمعه افزود: نماز جمعه همچنین عامل وحدت در سایه ولایت و زبان گویا، رسا و شیوای مردم در عرصه بیان نیازهای همه جانبه است.

صفایی بوشهری در بخش دیگری از صحبت‌های خود اظهارداشت: وضعیت قرمز بیماری کرونا فضای استان عزیز بوشهر را بار دیگر فراگرفته است که برای کنترل، مهار و تبدیل شرایط حاد آن به وضعیت عادی لازم است تخت‌ها و تجهیزات بیمارستانی کامل‌تر و همچنین پزشکان، پرستاران و کمک پرستاران بیشتری در صحنه حضور داشته باشند.

 وی عنوان کرد: همچنین باید واکسیناسیون عمومی گسترده و تسریع شود و مردم نیز با مراعات دقیق شیوه‌ نامه‌های بهداشتی همکاری لازم را با کادر درمان داشته باشند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر