سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۳۳۷۸
سه‌شنبه ۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۱:۴۲

فکرشهر: همزمان با گرامیداشت دهه امامت و ولایت، در آیینی ۳۸ سری جهیزیه به ارزش حدود یک میلیارد تومان روز سه شنبه در آیینی به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) گناوه اهدا شد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، فرماندار گناوه در آیین اهدای جهیزیه گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) از بدو تاسیس در خدمت به محرومان و نیازمندان خدمات گسترده و ارزرشمندی از جمله در زمینه پرداخت هزینه‌های امر مقدس ازدواج ارایه داده است.

غلامرضا مهرجو با تبریک اعیاد خجسته قربان و غدیر افزود: باتوجه به ارزش و قداست امر ازدواج در دین مبین اسلام باید تلاش و کمک کنیم تا هرچه زودتر جوانان تشکیل خانواده دهند.

وی بیان کرد: افتخار داریم که در دهه خجسته امامت و ولایت، حرکتی خداپسندانه و ارزشمند در امر ازدواج مددجویان برداشته شده است.

مهرجو از خیران شهرستان گناوه برای حمایت و کمک به نیازمندان و مددجویان نهادهای حمایتی تقدیر کرد و گفت: خیران این شهرستان در کمک به نیازمندان زبانزد عام و خاص هستند و امیدواریم این روند بویژه در امر مقدس ازدواج تداوم داشته باشد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گناوه اظهارداشت: این نهاد از ابتدای سال در زمینه تامین نیازهای ضروری زندگی مددجویان در ۲ مرحله اقدام کرده است.

سیدوحید حسینی حقیقی افزود: در مرحله اول ۷۰ دستگاه یخچال به نیازمندان تحت پوشش این نهاد اهدا شد و در روز جاری نیز به مناسبت دهه امامت و ولایت ،  ۳۸ سری جهیزیه به نوعروسان مددجو با همکاری خیرین و این نهاد باحضور مسئولان اهدا می‌شود.

وی بیان کرد: اقلام اهدایی به زوج های جوان شامل جاروبرقی، لباسشویی، یخچال ، اجاق گاز و تلویزیون است که ارزش هر سری جهیزیه حدود  ۳۰۰ میلیون ریال  برآورد می‌شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گناوه گفت: در خرید این اقلام خیران، کمیته امداد و بستگان نیکوکار  ز وج‌های جوان مساعدت و مشارکت کرده‌اند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر