چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۳۶۹۲
يکشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۴

فکرشهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با انقلاب اسلامی ایران متولد و رشد کرده و همچنین کانون حمایت و پاسداری از این انقلاب است.

به گزارش فکرشهر و به نقل از روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در دیدار با کارکنان و مسئولان شهرستانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر که به صورت ویدیوکنفرانس برگزار شد، افزود: کارنامه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی درخشان و آثار آن نیز در تمامی عرصه‌ها مشهود است و موجب شد در مقابل هجمه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی دشمنان سد محکم انقلابی و از طرف دیگر پنجره ارائه آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب با ویژگی ولایت‌مداری به جامعه ملی و بین المللی باشد.

وی بیان کرد: تاریخ انقلاب اسلامی و ایران، حرکت ولایی، انقلابی و روشنگرانه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در عرصه‌های مختلف بویژه ۹ دی را فراموش نخواهد کرد.

صفایی بوشهری اظهار داشت:: هر جا و به شکل‌های مختلف که انقلاب به حمایت‌های مردمی نیاز داشته شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در عرصه مدیریت حضور میدانی مردم و حرکت های انقلابی پیشگام است و شورای هماهنگی، یک شورای راهبردی، انقلابی، ولایی و مردمی است که کارنامه آن بسیار روشن و تابناک است.

امام جمعه بوشهر گفت: از دیرباز در عرصه انقلاب همیشه جریان‌های مختلف تضعیف و تخریب انقلاب در فضای بیرونی و داخلی وجود داشته و جهان استکبار و مزدوران آنها همیشه دنبال تخریب آرمان و ارزش‌های انقلاب هستند. 

وی گفت: دشمنان چنانچه نتوانند تخریب کنند تضغیف می‌کنند و اگر نتوانند تضعیف کنند، تحریف را دنبال می‌کنند.

صفایی بوشهر عنوان کرد: در این عرصه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یکی از ارکان و کانون‌های مهم حفظ انقلاب در مقابل هجمه‌های تخریبی، تضیفی و تحریفی علیه اهداف، محتوا و راه انقلاب اسلامی است.

وی افزود: در فتنه ۸۸ بسیاری آمدند که براندازی و تخریب ایجاد کنند اما هدایت‌های مقام معظم رهبری و میدان‌داری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در حوزه‌های تبلیغی توانست این فتنه عظیم و حساب شده را درهم شکسته و این تهدید بزرگ را به یک فرصت بسیار قوی برای نظام تبدیل کند.

صفایی بوشهری عنوان کرد: افرادی در فتنه ۸۸ دارای اندیشه‌های شوم بودند و مثلث تخریب، تضعیف و تحریف را مدیریت می‌کردند که در این فتنه شناخته شدند و انقلاب از آنها پاک شد که این هنر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بود.

وی افزود: کشور در شرایط کنونی باید یک شورای هماهنگی بسیار قوی داشته باشد که این فضا ایجاد شده است اما با حالت آرمانی فاصله زیادی وجود دارد.

صفایی بوشهری تاکید کرد: باید کل نیروی‌های انقلابی در سطح ملی و استانی با شورای هماهنکی تبلیغات اسلامی مرتبط باشند و خود را عضوی از این شورا بدانند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر