چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۴۲۳۴
سه‌شنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۸

فکرشهر: رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر گفت: امسال در مرحله اول هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافت که نسبت به پارسال که ۹۴۲ میلیارد تومان بود افزایش صد درصدی را نشان می‌دهد.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، علی درویشی افزود: در مرحله دوم نیز، در هفته گذشته ۵۲۰ میلیارد تومان اعتبار در قالب طرح ملی محرومیت زدایی به استان ابلاغ شده که در مجموع در کل کشور ۱۹ هزار میلیارد تومان به این حوزه اختصاص یافته که بناست پروژه‌هایی در پنج حوزه مختلف تعریف شود که به ۱۹ هزار میلیارد تومان ابلاغ می‌شود و در مجموع ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان به طرح‌های عمرانی استان تزریق خواهد شد.

وی اضافه کرد: در گام اول که اعتبار ۱۹ هزار میلیارد تومانی ابلاغ شد در نهایت هزار و ۶۲۳ پروژه مصوب و به دستگاه‌هایی اجرایی ابلاغ شد؛ و فرایند مبادله موافقت نامه این پروژه‌ها شروع شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی ادامه داد: طرح‌ها پیشرفت ۵ تا ۹۸ درصدی دارند که در مجموع برای اتمام آن‌ها به ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است و تخصیصی که به استان ابلاغ خواهد شد متناسب با پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها ست که عمده آن‌ها در حوزه بهداشت و سلامت، راه و آموزش است.

درویشی با اشاره به اینکه یکی از مشکلات استان کمبود آب است افزود: ۱۱۲ میلیارد تومان اعتبار هم در زمینه آبرسانی روستایی و عشایری به این مبلغ اضافه شده که مجموع کل اعتبارات به ۷۷ دستگاه اجرایی اختصاص می‌یابد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر