چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۴۳۹۵
جمعه ۲۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۲۷

فکرشهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: اقلام دارویی مورد نیاز برای مقابله با کرونا در استان بوشهر تامین شود.

به گزارش فکرشهر و به نقل از مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری با اشاره به وضعیت کرونایی در استان اظهار داشت: بسیج همه امکانات و ظرفیت‌ها برای پیشگیری از کرونا و کمک به درمان بیماران کرونایی اهمیت بسیار زیادی دارد.

وی اضافه کرد: از فرماندهان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی و فرماندهان نیروهای مسلح مستقر در استان صمیمانه تشکر می‌کنم که دستور داده و تمامی بیمارستان‌های ارتش جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اختیار مردم عزیز و بیماران کرونایی قرار گرفت.

امام جمعه بوشهر افزود: همچنین از ستاد اجرایی فرمان امام (ره) نیز برای تأمین برخی از اقلام دارویی، درمانی و تشخیصی تقدیر می‌کنم.

وی تاکید کرد: از تمامی مراکز خیریه و خیرین محترم و نهادهای قانونی و مردمی تقاضا دارم به اشکال مختلف به کمک کادر درمان آمده و در خدمت مردم گرانقدر استان باشند.

آیت‌الله صفایی بوشهری ادامه داد: از مسئولان ستاد مقابله با بیماری کرونا در استان می‌خواهم تمامی مراکز درمانی و داروخانه‌ها را مجهز کرده و اقلام درمانی و دارویی تأمین کرده و در دسترس مردم گرانقدر به راحتی قرار دهند.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا تمامی مصلاهای جمعه و مدارس حوزه علمیه در شهر بوشهر و سراسر استان در اختیار ستاد مقابله با بیماری کرونا و در خدمت به مردم عزیز قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان بیان کرد: راه حسین علیه السلام همان صراط مستقیم الهی است که نتیجه آن، سعادت در دنیا و رستگاری در آخرت است.

وی با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب در مورد مقابله با کرونا گفت: آزمایش‌های تشخیص بیماری باید وسیع و رایگان باشد و مشکل شبکه توزیع دارو حل شود و واکسن از راه واردات و تولید داخل به هر شکل ممکن برای همه مردم تأمین شود.

صفایی بوشهری افزود: مردم عزیز نیز شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت کنند و در مجالس حسینی تمامی امور بهداشتی مراعات و مساعدت‌های معیشتی به مردم آسیب‌دیده اجرا شود.

وی اظهار داشت: از همه هیئات مذهبی و مساجد استان بوشهر تقاضا دارم در تمامی مراسم و برنامه‌ها به ویژه روز تاسوعا و عاشورای حسینی تمام موازین بهداشتی را اجرا کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر