سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۴۸۰۸
جمعه ۲۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۰۱

فکرشهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: توزیع دارو در شرایط حاد شیوع ویروس کرونا در کشور و این استان نیازمند مدیریتی مردم‌گرا است.

به گزارش فکرشهر و به نقل از ایرنا، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری روز جمعه در پیام آدینه خود که نسخه‌ای از آن در اختیار ایرنا قرار گرفت اعلام کرد: در برخی از مناطق، داروی این بیماری به صورت غیرقانونی و آزاد با قیمت‌ گزاف فروخته می‌شود.

وی تاکید کرد:مسئولان نظارتی باید هرچه سریع‌تر این مشکل را حل کنند و با متخلفان سودجو و سوداگر که جان مردم را نشانه گرفته‌ و به فکر ثروت اندوزی در این بحران سخت هستند، برخورد شدید کنند.

صفایی بوشهری از تمام شرکت کنندگان در شورای عالی و قرارگاه مردمی حمایت از درمان بیماران مبتلا به کرونا استان بوشهر و ارائه خدمات آنان قدردانی کرد و اضافه کرد: امید می‌رود هر چه زودتر این بیماری با همکاری و همیاری همگان برطرف شود.

امام جمعه بوشهر با اشاره به بحران افغانستان گفت: بار دیگر افغانستان مظلوم شاهد یک تحول و واقعه عظیم سیاسی است و این بحران نشان داد قدرت های ستمگر جهانی مانند آمریکا دارای چه مرتبه‌ای از جنایت‌های ضد بشری هستند.

وی یادآور شد: امید می‌رود سرنوشت مردم عزیز افغانستان به دست خود آن مردم مسلمان رقم بخورد.

صفایی بوشهری با تقدیر از هیات‌های مذهبی، مسجدها، مراکز عزاداری و نهادهای تبلیغی و رسانه ملی به دلیل برگزاری برنامه‌های پربار حسینی با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی اظهار کرد: هیات‌های عزاداری در محرم امسال نیز نشان دادند دارای فرهنگ بالای اسلامی و مدیریتی هستند.

امام جمعه بوشهر اول شهریور روز پزشک، چهار شهریور روز کارمند و پنج شهریور روز داروساز را یادآور شد و گفت: امید می‌رود در این شرایط خاص همه این گروه‌های کاری با تلاش جهادی در خدمت به مردم عزیز موفق باشند و با تمام وجود و به صورت جهادی مشکلات آنان را برطرف کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر