شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: دکتر سعید کشمیری گفت: تاکنون نزدیک به 85درصد افراد بالای 50 سال در استان بوشهر دز اول واکسن کرونای خود را دریافت کرده‌اند...
کد خبر: ۹۴۹۳۴
يکشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۴

فکرشهر: دکتر سعید کشمیری گفت: تاکنون نزدیک به 85درصد افراد بالای 50 سال در استان بوشهر دز اول واکسن کرونای خود را دریافت کرده‌اند.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، دبیر ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا گفت: واکسیناسیون کرونا در استان بوشهر در حال انجام است و تاکنون نزدیک به 85 درصد افراد بالای 50 سال در استان بوشهر دز اول واکسن کرونای خود را دریافت کرده‌اند.

دکتر سعید کشمیری افزود: تاکنون 260 هزار نفر از هم‌استانی‌ها یک بار واکسن خود را دریافت کرده‌اند که بیش از 60درصد افراد 40 تا 50 سال را شامل می‌شود.

او ادامه داد: 100 هزار نفر از هم‌استانی‌ها نیز دز دوم واکسن خود را دریافت کرده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افرود: بسیاری از مشاغل پرخطر نیز تاکنون یک بار واکسن خود را دریافت کرده‌اند و برخی نیز در حال دریافت دز دوم هستند.

دکتر کشمیری گفت: در صورت دریافت واکسن کافی از وزارت بهداشت، روزانه بیشتر از 10 هزار نفر در استان واکسن دریافت می‌کنند که می‌توانیم این آمار را به روزانه به 15 هزار نفر برسانیم.

دبیر ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا افزود: از جمعیت بیش از یک میلیون و 200 هزار نفری استان، اگر 770 هزار نفر را واکسن بزنیم جمعیت هدف واکسیناسیون شده است.

او ادامه داد: در صورت وجود واکسن اگر ماهی 300 هزار دز واکسن تزریق کنیم 4 ماه به‌طول می‌انجامد تا این میزان افراد گروه هدف دو نوبت واکسن خود را تزریق کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر