چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: همزمان با بزرگداشت ایام دهه مبارک فجر عصر روز یکشنبه در آیینی با حضور استاندار بوشهر 28 پروژه عمرانی در شهرستان تنگستان به بهره برداری رسید.به گزارش فکرشهر، فرماندار تنگستان درآیین افتتاح سالن ورزشی منطقه باغک تنگستان افزود: برای اجرای این شمار طرح 270 میلیارد ریال هزینه شده است.غلامرضا ترک زاده یادآورشد: از مجموع طرح های افتتاح شده در دهه فجر 15 پروژه مربوط به مناطق روستایی شهرستان تنگستان است.فرماندار تنگستان اضافه کرد: هفت زمین چمن مصنوعی ورزشی در مناطق روستایی این شهرستان افتتاح شده است.
کد خبر: ۹۵۶۵
يکشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۱

فکرشهر: همزمان با بزرگداشت ایام دهه مبارک فجر عصر روز یکشنبه در آیینی با حضور استاندار بوشهر 28 پروژه عمرانی در شهرستان تنگستان به بهره برداری رسید.

به گزارش فکرشهر، فرماندار تنگستان درآیین افتتاح سالن ورزشی منطقه باغک تنگستان افزود: برای اجرای این شمار طرح 270 میلیارد ریال هزینه شده است.

غلامرضا ترک زاده یادآورشد: از مجموع طرح های افتتاح شده در دهه فجر 15 پروژه مربوط به مناطق روستایی شهرستان تنگستان است.

فرماندار تنگستان اضافه کرد: هفت زمین چمن مصنوعی ورزشی در مناطق روستایی این شهرستان افتتاح شده است.

ترک زاده اظهارداشت: همچنین بهره برداری از هشت طرح هادی روستایی نیز از اقدامات دولت تدبیر و امید به مردم شهرستان تنگستان است که برای اجرای آن 28 میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است.

به نوشته ی ایرنا، وی گفت: در ایام دهه مبارک فجر عملیات اجرایی 17 پروژه عمرانی در تنگستان آغاز خواهد شد.

فرماندار تنگستان افزود: برای ساخت سالن ورزشی باغک جنوبی با زیربنای یک هزار و 41 متر مربع 13.5 میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر