چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۷۰۷۰
پنجشنبه ۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۸

فکرشهر: زهیر صالحی به عنوان رئیس جدید اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دیر معارفه شد.

به گزارش فکرشهر به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر، رییس سازمان صمت استان بوشهر  در جلسه ای با حضور علی کریم حسنی فرماندار شهرستان دیر و برخی از مدیران شهرستان، زهیر صالحی را به عنوان رئیس جدید اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دیر منصوب کرد و از زحمات یعقوب شهنیایی رییس سابق اداره صمت شهرستان دیر تقدیر و تشکر کرد. 

سید حسین حسینی در بخشی از حکم انتصاب خود آورده است: بر اساس وظایف و تکالیف ابلاغی نسبت به برنامه ریزی و بهره گیری از توان علمی و تخصصی نیروی انسانی، سازماندهی امکانات موجود در راستای تحقق اهداف سازمانی و ایجاد تحرک و پویایی در بخش های صنعتی، معدنی و تجاری همراه با تعامل و ارتباط فعال با مسوولین شهرستانی، تشکل های غیر دولتی و غیره نسبت به شناسایی ظرفیت های مختلف و مرتبط همانند گذشته اقدام کنید.

وی در این جلسه با اشاره به اهمیت حوزه صنعت، معدن و تجارت تشریح کرد: اداره صمت شهرستان دیر با تعامل و همکاری مطلوب فرماندار شهرستان تا کنون توانسته است مسائل و مشکلات مرتبط در شهرستان را به نحو قابل قبول مدیریت کند.

در پایان این مراسم، رئیس سازمان صمت استان بوشهر در حضور فرماندار شهرستان، رئیس اتاق اصناف و برخی مدیران ضمن قدردانی از تلاش‌های رئیس سابق اداره صمت شهرستان دیر، حکم انتصاب زهیر صالحی رئیس جدید اداره صمت شهرستان دیر را تقدیم وی کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر