سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رییس اداره بازرسی و نظارت سازمان صنعت،معدن و تجارت استان بوشهر،گفت: طرح نظارتی پایش کالا و خدمات ویژه نوروز 94 ، توسط 130 بازرس سازمان صنعت ،معدن و اتاق اصناف در استان و 426 ناظر افتخاری اجرا خواهد شد.به گزارش فکرشهر، ابولقاسم محمد زاده روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا، اظهار کرد: با توجه به افزایش تقاضای عمومی برای کالاهای مختلف و خدمات در ایام پایانی سال و تعطیلات نوروز،این طرح ازروز 15 اسفند ماه امسال آغاز و تا 15 فروردین ماه سال آینده ادامه دارد.
کد خبر: ۹۷۵۲
سه‌شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۰

فکرشهر: رییس اداره بازرسی و نظارت سازمان صنعت،معدن و تجارت استان بوشهر،گفت: طرح نظارتی پایش کالا و خدمات ویژه نوروز 94 ، توسط 130 بازرس سازمان صنعت ،معدن و اتاق اصناف در استان و 426 ناظر افتخاری اجرا خواهد شد.

به گزارش فکرشهر، ابولقاسم محمد زاده روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا، اظهار کرد: با توجه به افزایش تقاضای عمومی برای کالاهای مختلف و خدمات در ایام پایانی سال و تعطیلات نوروز،این طرح ازروز 15 اسفند ماه امسال آغاز و تا 15 فروردین ماه سال آینده ادامه دارد.

وی اظهار کرد: طرح پایش با هدف ایجاد تعادل بین عرضه و تقاضا به منظور تنظیم بازاردرراستای تامین اقلام پر مصرف مردم در این ایام و جلوگیری از هر گونه کمبود و افزایش غیر منطقی قیمت ها است .

محمدزاده اضافه کرد: هم اینک 31 هزار و 769 واحد صنفی در زمینه کالا و خدمات درسطح استان فعالیت دارند.

وی اضافه کرد: کنترل وضعیت بازار، ایجاد فضای مناسب به منظور تامین مایحتاج عمومی، جلوگیری از تخلفات احتمالی و رسیدگی در اسرع وقت به شکایات و گزارش های مردمی و پرونده های تشکیل شده نوروزی توسط بازرسان این سازمان از دیگر اهداف طرح نظارتی است.

محمد زاده ادامه داد: دربخش کالایی نظارت شامل البسه و پوشاک،کیف وکفش،آجیل و خشکبار،خواربارو شیرینی جات ،لبنیات، گوشت قرمز،گوشت مرغ ،ماهی ،قند و شکر روغن نباتی ،برنج،سایطر اقلام پر مصرف ،نظارت برعملکرد انبارها و سردخانه ها ،میادین و بازارهای میوه و تره بار و نمایشگاه های عرضه مستقیم کالا است.

وی گفت: همچنین در بخش خدمات شرکت های مسافرتی هوایی،زمینی و دریایی و دفاتر فروش آنها،حمل و نقل درون شهری و برون شهری ،اماکن تفریحی و فرهنگی،سیاحتی و زیارتی ،واحدهای اقامتی،غذا خوری ها و رستوران های بین شهری مورد بازرسی و نظارت قرار خواهند گرفت .

محمد زاده اظهار کرد: شماره سامانه ارتباطی شبانه روزی 124 ستادخبری این سازمان در مرکز استان و ادارات تابعه در شهرستانها ،سیستم پیامگیر 30006124 و شماره تلفن های 7-33559634 همه روزه صبح و بعداز ظهر حتی در روزهای تعطیل آماده دریافت گزارشات ،شکایات شهروندان و مسافران نوروزی در ایام پایان سال ونوروز 94 است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر