چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۷۵۳۷
پنجشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۰ - ۰۷:۱۱

فکرشهر:  گروه بین المللی فرهنگی و هنری "هومهر" استان بوشهر نمایش "تجلی حقیقت" ویژه شهادت امام حسین (ع) و یارانش را در سرکنسولگری ایران در استانبول به اجرا گذاشت که با استقبال خوب ایرانیان و شیعیان ترکیه روبرو شد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، مدیرگروه هنری هومهر روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: گروه هومهر به دعوت سرکنسولگری ایران در استانبول برای شب اربعین به شهر ازمیر دعوت شده بود که این برنامه طبق هماهنگی انجام شده برگزار و با استقبال خوب ایرانیان و شیعیان ترکیه روبرو شد.

 مهدی جلالی افزود: در حالی که گروه فقط برای یک اجرا به ترکیه سفر کرده بود پس از اجرای ازمیر، سرکنسولگری ایران در استانبول از گروه هومهر برای اجرای آیین پایان صفر در استانبول دعوت کرد.

وی ادامه داد: پس از هماهنگی های انجام شده گروه به استانبول رسید تا در سالن آمفی تئاتر امام رضا (ع) سرکنسولگری ایران در استانبول آیین نمایشی تجلی حقیقت را اجرا کند.

جلالی ادامه داد: در پایان برگزاری آیین نمایشی تجلی حقیقت ویژه ایام اربعین که در سرکنسولگری ایران در استانبول برگزار شد هنرمندان بوشهری گروه بین المللی فرهنگی و هنری هومهر مورد تجلیل قرار گرفتند.

وی یادآور شد: در این آیین جواد معبودی فر سرکنسول ایران در استانبول و حجت الاسلام فرید اصل نماینده مقام معظم رهبری در استانبول با اهدای لوح تقدیر از هنرمندان بوشهری گروه فرهنگی و هنری هومهر تجلیل کردند.

جلالی اظهارداشت: گروه فرهنگی هنری هومهر در سفر به ترکیه علاوه بر اجرای نمایش تجلی حقیقت در ازمیر، مجدد به درخواست شماری از ایرانیان ساکن استانبول، این ویژه برنامه را در سالن آمفی تئاتر امام رضا (ع) سرکنسولگری ایران در استانبول برگزار کرد.

وی عنوان کرد: گروه هومهر برای سفر به ترکیه متحمل سختی‌های زیادی شد اما عباس جمشیدی فرماندار بوشهر، دکتر فاطمه کرم پور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و عبدالرحمن برزگر زاده رئیس انجمن سینمای جوان بوشهر در این مسیر صمیمانه با گروه همکاری کردند که این نوع نگاه ویژه آنها قابل تقدیر است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر