چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۷۶۳۱
شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۵

فکرشهر: رئیس هیات فوتبال دیلم گفت: یک دوره مربی‌گری درجه دی (D) آسیا زیرنظر مدرس کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) به میزبانی این شهرستان برگزار شد.

به گزارش فکرشهر، غلامرضا حسن پور روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در این دوره که باهدف افزایش دانش فنی مربیان رشته فوتبال زیرنظر حمید معماریان مدرس AFC و فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران به صورت تئوری و عملی برگزار شد ۲۴ نفر از شهرستان‌های دیلم و  گناوه از استان بوشهر  و هندیجان از استان خوزستان  حضور یافتند.

وی اظهارداشت: این دوره به مدت هفت روز در مجموعه ورزشی شهید بهشتی شهرستان دیلم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد و به نفراتی که در آزمون نهایی امتیاز لازم را کسب کردند، مدرک مربیگری فوتبال درجه D آسیا اعطا می‌شود.

رئیس هیات فوتبال دیلم گفت: مراسم اختتامیه این دوره باحضور مسئولان فوتبال استان بوشهر و شهرستان‌های دشتستان و گناوه در سالن پرورش فکری و کودکان بندر دیلم برگزار شد.

وی یادآورشد: در پایان مراسم اختتامیه، همه مسئولان ورزشی استان بوشهر و شهرستان با حضور در زمین چمن طبیعی فوتبال روستای عامری که در چند روز آینده  به بهره‌برداری خواهد رسید، بازدید کردند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر