چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۸۵۵۶
يکشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۰۶:۰۶

فکرشهر: رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان بوشهر گفت: زمینه اشتغال ۴۰۰ نفر در طرح‌های حوزه کشاورزی استان بوشهر فراهم می‌شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، ضرغام حیدریه ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای حمایت و همراهی با فعالیت‌های حوزه کشاورزی در استان بوشهر اقدامات خوبی صورت گرفته است و شاهد اجرای طرح‌های مهمی هستیم.

وی از صدور ۷۵ فقره مجوز موافقت اصولی و پروانه تأسیس طرح‌های کشاورزی در استان بوشهر در سال جاری خبر داد و اضافه کرد: این طرح‌ها زمینه اشتغال ۴۰۰ نفر را فراهم می‌سازد.

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان بوشهر پیش‌بینی سرمایه‌گذاری این طرح‌ها را دو هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: این طرح‌ها شامل ایجاد گلخانه، پرورش قارچ، دام و طیور، آبزی پروری و … است.

وی با اشاره به روند رو به رشد سرمایه گذاری در بخش کشاورزی استان بوشهر بیان کرد: هر چند هزینه‌های تولید در دو سال اخیر افزایش چشمگیری یافته منتهی با افزایش بهره‌وری به‌واسطه بکارگیری نهاده دانش در تولید، می‌توان به آینده صنعت کشاورزی امیدوار بود.

حیدریه افزود: سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان بوشهر با ایجاد و ساماندهی بیش از ۴۰ مرکز خدمات کشاورزی غیر دولتی در سراسر استان، آمادگی لازم برای ارائه خدمات و مشاوره‌های فنی و اقتصادی به سرمایه گذاران و فعالین بخش کشاورزی را دارا است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر