سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۸۹۶۷
شنبه ۰۱ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۹

فکرشهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: عدم اعتماد به جوانان در استان بوشهر باید شکسته شود و ضمن توجه به این قشر، از جوانان توانمند در عرصه‌های مختلف استفاده شود.

به گزارش فکرشهر و به نقل از مهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در نشست با جامعه جوانان متحد اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه مقام معظم رهبری بر اتکا به جوانان تاکید زیادی دارند، بیان کرد: بی تردید جهان آینده، جهانی است که توسط جوانان کنونی انقلابی مسلمان بر اساس اندیشه‌های انقلابی و از طریق نام مقدس حضرت سیدالشهدا (ع) برای تمدن مهدوی رقم خواهد خورد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر توجه به جوان را یک توجه استراتژیک و بنیادین عنوان کرد و افزود: اگر کسی به جوان کنونی توجه نکند به معنای تزلزل در شرایط کنونی و از دست دادن آینده است.

وی استان بوشهر را یک استان بسیار مهم و راهبردی در سطح کشور عنوان کرد و یادآور شد: استان بوشهر از استان‌های جوان کشور و از استان‌های دارای بالاترین شاخصه‌های رشد اقتصاد و اولین استان در تولید ناخالص ملی و درآمد سرانه است.

عدم اعتماد به جوانان در استان بوشهر باید شکسته شود

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر تأکید کرد: با توجه آینده استان بوشهر که یک استان صنعتی خواهد بود، بنده از سال‌ها قبل طرح تحول در نوع نگرش مدیریتی در جوانان و جامعه را ارائه کردم که طی این طرح جوانان استان باید به سمت رشته‌های تجربی، صنعتی، فناورانه و حوزه مهندسی حرکت کنند و این نگاه که باید در اتاق بنشینیم و مدیریت کنیم باید در استان از بین برود.

آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه اعتماد به جوانان از دیرباز در استان بوشهر ضعیف بوده و این مسئله نهادینه شده است، اظهار کرد: عدم اعتماد به جوانان در استان بوشهر باید شکسته شود و ضمن توجه به این قشر، از جوانان توانمند در عرصه‌های مختلف استفاده شود

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر