چهارشنبه ۰۹ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۹۹۷۱
چهارشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۴

فکرشهر: تیم‌های ملی والیبال ساحلی مردان، زیر ۲۱ سال و زیر ۱۹ سال از ۱۳ آبان در بوشهر اردو زده‌اند و تا ۲۵ آبان زیر نظر مربیان تیم ملی برای مسابقات قهرمانی آسیا تمرین می‌کنند.

به‌گزارش فکرشهر به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، اردوی همزمان تیم‌های ملی بزرگسالان، زیر ۲۱ و زیر ۱۹ سال والیبال ساحلی ایران از ۱۳ آبان به میزبانی بندر بوشهر آغاز شده و تا ۲۵ آبان ادامه دارد.
 
این اردوی آماده‌سازی برای حضور شایسته در رقابت‌های قهرمانی مردان آسیا و مسابقات قهرمانی مردان زیر ۲۱ سال و مردان زیر ۱۹ سال جهان برگزار شده است.
 
بهمن سالمی، ابوالحسن خاکی‌زاده، عبدالحامد میرزاعلی، علیرضا آقاجانی، سینا شوکتی، مهدی محفوظی، مجتبی آرو و علی قربان‌پسندی دعوت‌شدگان به اردوی آماده‌سازی تیم‌های ملی والیبال ساحلی هستند.
 
آرش رامسری و مازیار هوشمند مربیان تیم ملی در گفت‌وگو با خبرنگار صداوسیما گفتند: ۸ بازیکن به اردوی ۱۲ روزه بوشهر دعوت شده اند که در پایان ۶ بازیکن انتخاب می‌شوند.
 
آنان با بیان رضایت از امکانات اردوی بوشهر، آمادگی بازیکنان دعوت‌شده را بالا اعلام کردند و دلیل آن را هم برگزاری لیگ والیبال ساحلی و نزدیک بودن پایان آن با این اردو دانستند.

رقابت‌های والیبال ساحلی مردان آسیا ۲ تا ۶ آذر، رقابت‌های مردان زیر ۱۹ سال جهان ۱۲ تا ۱۷ آذر و رقابت‌های مردان زیر ۲۱ سال جهان ۲۳ تا ۲۸ آذر به میزبانی شهر پوکت کشور تایلند برگزار خواهد شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر