شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
فکرشهر: وزیر امور خارجه ایران در پایان گفتگوهایش با جان کری گفت: ما درباره مساله تحریم‌ها، نامه نمایندگان کنگره و راه‌های حل و فصل مسائل باقیمانده گفت‌وگو کردیم.\n\nبه گزارش فکرشهر از خبرگزاری دانشجویان ایران، ظریف، وزیر امور خارجه ایران، پس از پایان دیدارش با جان کری، وزیر خارجه آمریکا، به منظور دیدار و گفت‌وگو با همتایان فرانسوی، آلمانی و انگلیسی خود راهی بروکسل شد.\n\nبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از المنار، ظریف در پایان دیدارش با کری گفت: توافق‌نامه باید همه تحریم‌ها را ملغی کند و باید به بررسی پرونده هسته‌ای ایران در شورای امنیت سازمان ملل پایان بدهد.
کد خبر: ۱۰۳۴۶
دوشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۷:۱۱

فکرشهر: وزیر امور خارجه ایران در پایان گفتگوهایش با جان کری گفت: ما درباره مساله تحریم‌ها، نامه نمایندگان کنگره و راه‌های حل و فصل مسائل باقیمانده گفت‌وگو کردیم.

\n\n

به گزارش فکرشهر از خبرگزاری دانشجویان ایران، ظریف، وزیر امور خارجه ایران، پس از پایان دیدارش با جان کری، وزیر خارجه آمریکا، به منظور دیدار و گفت‌وگو با همتایان فرانسوی، آلمانی و انگلیسی خود راهی بروکسل شد.

\n\n

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از المنار، ظریف در پایان دیدارش با کری گفت: توافق‌نامه باید همه تحریم‌ها را ملغی کند و باید به بررسی پرونده هسته‌ای ایران در شورای امنیت سازمان ملل پایان بدهد.

\n\n

در دیدار امروز وزیران امور خارجه ایران و آمریکا در لوزان مانند دوره‌های قبل، دکتر علی‌اکبر صالحی، رییس سازمان انرژی اتمی کشورمان و ارنست مونیز، وزیر انرژی آمریکا، معاونان وزیران خارجه دو کشور و کارشناسان هم حضور داشتند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر