جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرماندار تنگستان با اشاره به نرخ بالای بیکاری در تنگستان به ویژه در بخش مرکزی گفت: تلاش می‌کنیم نرخ بیکاری در شهرستان را به حداقل برسانیم.\n\nبه گزارش فکرشهر، غلامرضا ترک‌زاده در همایش روز جهانی کار و کارگر اظهار داشت: قشر شریف کارگر همواره با عزم و اراده و تلاش مستمر در راستای سازندگی و رسیدن به خودکفایی گام برمی‌دارند.\n\nوی به توصیه‌های دین مبین اسلام در باب اهمیت کار و تلاش اشاره و افزود: در فرهنگ غنی اسلامی، کارگران شریف‌ترین انسان‌های جامعه هستند که تلاش آنها برای تامین معیشت خانواده به عنوان جهاد در راه خدا اطلاق می‌شود.
کد خبر: ۱۱۲۹۹
سه‌شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۵

فکرشهر: فرماندار تنگستان با اشاره به نرخ بالای بیکاری در تنگستان به ویژه در بخش مرکزی گفت: تلاش می‌کنیم نرخ بیکاری در شهرستان را به حداقل برسانیم.

\n\n

به گزارش فکرشهر، غلامرضا ترک‌زاده در همایش روز جهانی کار و کارگر اظهار داشت: قشر شریف کارگر همواره با عزم و اراده و تلاش مستمر در راستای سازندگی و رسیدن به خودکفایی گام برمی‌دارند.

\n\n

وی به توصیه‌های دین مبین اسلام در باب اهمیت کار و تلاش اشاره و افزود: در فرهنگ غنی اسلامی، کارگران شریف‌ترین انسان‌های جامعه هستند که تلاش آنها برای تامین معیشت خانواده به عنوان جهاد در راه خدا اطلاق می‌شود.

\n\n

ترک‌زاده  کارگران را نیروی محرکه اقتصاد برشمرد و خاطرنشان کرد: کارگران در رشد و توسعه اقتصادی کشور از جایگاه ویژه‌ای برخوردارند و در این راستا فراهم ساختن رفاه مادی و معنوی برای مردم از طریق تامین نیازها و توجه به کیفیت زندگی و بهبود فضای کسب و کار بر اساس تلاش و همت و انگیزه الهی کارگران محقق می‌‌شود.

\n\n

وی ادامه داد: رمز پیشرفت و توسعه پایدار یک کشور در تجلی استعدادها و سرمایه‌های انسانی و کارآمد است که این امر در دولت تدبیر و امید به صورت ویژه مورد توجه قرار گرفته است.

\n\n

فرماندار تنگستان یادآور شد: صیانت از اشتغال کارگران، ایجاد فرصت‌های شغلی، ایجاد اشتغال پایدار و تداوم رشد اقتصادی از تاکیدات محوری ریاست محترم جمهوری در حوزه کسب و کار است که مسئولان امر در شهرستان نیز باید حول این محورهای اساسی حرکت کنند.

\n\n

به نوشته ی فارس، وی ابراز امیدواری کرد: بخشی از نابسامانی‌های اقتصادی کشور ناشی از تحریم‌های بین المللی بوده که تعطیلی برخی از صنایع کوچک، تعدیل نیروی کار و ضعف پوشش‌های بیمه‌ای را به همراه داشته و امید می‌رود با موفقیت‌های ارزنده تیم مذاکره کننده هسته‌ای این تحریم‌های ظالمانه از میان برداشته شود و چرخ‌های اقتصادی کشور سریعتر از گذشته به حرکت خود ادامه دهد.
\nترک‌زاده به نرخ بالای بیکاری در تنگستان به ویژه در بخش مرکزی اشاره و تاکید کرد: با وجود مزیت‌های نسبی و مطلق شهرستان در حوزه‌های کشاورزی، صیادی، تجارت و دریانوردی، گردشگری و ... تلاش می‌کنیم نرخ بیکاری در شهرستان را به حداقل برسانیم.

\n\n

فرماندار تنگستان در پایان ضمن تقدیر از تلاش‌های مجموعه کارگران و کارفرمایان شهرستان بیان داشت: کارگر بر اساس قدرت و قوت جسمش، اندیشه خلاق و نبوغ سرشارش نقش ویژه و برجسته‌ای را در تولید ایفا می‌کند که شور، نشاط و امید را به وجود می‌آورد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر