شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۸۵۹۶
سه‌شنبه ۰۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۱

فکرشهر: فرمانده انتظامی استان از دستگیری یک نفر قاچاقچی موادمخدر و کشف 100 کیلو گرم تریاک از یک دستگاه خودرو سواری خبر داد. 

به گزارش فکرشهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حیدر سوسنی بیان داشت: ماموران پلیس شهرستان دیلم با اشراف اطلاعاتی از تهیه و توزیع انواع مواد مخدر توسط قاچاقچیان با خودروهای تندرو مطلع و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: طی هماهنگی های قضائی، پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان دیلم با همکاری پلیس امنیت عمومی و مأموران ایستگاه بازرسی شهید موسوی، روز گذشته طی یک عملیات غافلگیرانه در محور خاکی دیلم به طرف استان های غرب کشور یک دستگاه خودرو پژو پارس حامل مواد مخدر را توقیف که در این رابطه یک نفر دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر  افزود: ماموران پس از توقیف خودرو در بازرسی از آن، 100 کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک که به صورت ماهرانه ای در خودرو جاسازی شده بود کشف کردند.

سردار سوسنی با اشاره به اینکه متهم با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد، اضافه کرد: پلیس استان بوشهر برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر را همواره در دستور کار دارد و تمام  تلاش خود را جهت انهدام باندهای کلان مواد مخدر و مبارزه جدی با این معضل شوم را خواهد نمود تا زمینه را برای افراد سودجو و سوداگران مرگ در سطح استان ناامن سازد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر