شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار حوادث
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۹۴۶۳
شنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۶

فکرشهر: فرمانده انتظامی عسلویه گفت: عسلویه از امن ترین شهرستان‌های استان است و ما از امنیت خوبی در سطح شهرستان برخورداریم.

به گزارش فکرشهر از مهر، سرهنگ کارآگاه حسین خواجه عصر شنبه در نشست با اصحاب رسانه به مناسبت هفته بزرگداشت خبرنگار با تبریک ۱۷ مرداد روز خبرنگار گفت: روز و هفته خبرنگار بهانه‌ای شد تا با خبرنگاران بنشینیم و با یکدیگر تبادل نظر کنیم و مسائل حوزه کاری خود را در یک ارتباط دو سویه با شما در میان بگذاریم.

فرمانده انتظامی عسلویه افزود: ما در راستای برقراری امنیت نیاز به تعامل با مردم داریم و خبرنگاران به عنوان چشم و گوش جامعه می‌توانند به ما کمک کنند.

وی گفت: ما الان تشریک مساعی داریم باید این همکاری افزایش پیدا کند تعامل و همکاری ما برای پیشبرد اهداف مجموعه هست بعضی اوقات انتقاد به جا و صحیح می‌تواند باعث رفع نواقص شود و خبرنگاران پل ارتباطی ما و مردم هستند.

رئیس پلیس عسلویه تصریح کرد: عسلویه جز امن ترین شهرستان‌های استان است و ما از امنیت خوبی در سطح شهرستان برخورداریم، مردم کمک پلیس هستند و با سایر مراجع امنیتی هم همکاری داریم که همه پای کار هستند و فرماندار شورای تأمین در کنار ما هستند.

سرهنگ کارآگاه خواجه به کاهش میزان جرایم در شهرستان اشاره کرد و افزود: در سرقت نسبت مدت مشابه در چهارماهه امسال ۳ درصد کاهش داشتیم و جرایم خشن نداشتیم.

وی بیان کرد: در حوزه کشف مواد مخدر موفق بودیم و همین هفته قبل همکاران ما یک محموله را کشف کردند.

وی تصریح کرد: در بحث تصادفات اعم از فوتی یا جرحی و خسارتی شاهد کاهش بودیم و دنبال راهکارهایی برای کاهش تلفات ناشی از تصادفات هستیم که در شورای ترافیک مصوباتی داشتیم و از شهر عسلویه شروع کردیم، در هفته‌های گذشته جهت کاهش تصادفات دست اندازی های در سطح ایجاد کردیم، اصحاب رسانه هم کمک کنند که چشم و گوش پلیس هستند.

وی گفت: تا یک ماه آینده ساختمان جدید پلیس راهور را در شهر عسلویه افتتاح خواهیم کرد و خدمات بهتری به مردم ارائه خواهد شد.

وی اضافه کرد: در خصوص حضور پلیس راه در شهرستان فرمانده سابق شهرستان در گذشته اقداماتی انجام داده‌اند و ما هم پیگیری کردیم که زمنیی از منطقه ویژه در اتوبان تحویل گرفتیم و منتظر مقدمات برگزاری مناقصه و ساخت ساختمان آن هستیم.

وی بیان کرد: در برخی از روزها و شب‌ها ترافیکی کوتاه مدتی در برخی خیابان‌های شهر عسلویه و نخل تقی ایجاد می‌شود که از طریق پلیس راهور پیگیری خواهیم کرد تا در این مناطق بیشتر حضور داشته باشند.

وی یادآور شد: متأسفانه تعامل برخی از مدیران شرکت‌ها با پلیس و مجموعه مدیران شهرستان مطلوب نیست که این انتقاد هم در جلسه شورای اداری و شورای تأمین شهرستان داشتم و امیدوارم با مدیریت جناب فرماندار این تعامل بیشتر از گذشته شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر