جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۸۸۵۷
سه‌شنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۴۷

فکرشهر: معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر گفت: برخی از عوامل شایعه ساز در بازار که به ایجاد رعب و وحشت در بازاریان مشغول بوده و قصد ایجاد نامنی و تعطیلی بازار را داشتند، شناسایی و دستگیر شده اند.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، اکبر پورات روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران افزود: از امروز هیچ گونه مماشاتی با مخلان امنیت و آرامش بازار نخواهیم کرد و بر این اساس بازار به هیچ عنوان نباید تعطیل شود.

وی بیان کرد: براین اساس هر واحد صنفی که به صورت خودسرانه و در راستای فراخوان معاندین نظام جمهوری اسلامی ایران، اقدام به تعطیلی محل کسب خود کند و بر موج اعتصاب همراه شود، پلمپ و لغو مجوز می‌شود.

پورات اعلام کرد: مردم صف خود را از اغتشاش‌گران جدا کرده و با تماس‌های مکرر خستگی خود را از وضعیت تعطیلی و آشوب‌ها اعلام کرده‌اند.

پورات در واکنش به فراخوان ضد انقلاب مبنی بر بستن بازار گفت: اصناف ما همانگونه که در ایام کرونا و مناسبت‌های دیگر دست به دست هم داده و با نظام مقدس جمهوری اسلامی، همراه بوده اند، این بار نیز در این شرایط حساس نظام را همراهی کرده و به ندای ضد انقلاب پاسخ نخواهند داد.

براساس درخواست‌های مکرر بازاریان برای ادامه روند داد و ستد، افزایش رونق اقتصادی و همچنین برقراری امنیت در بازار استان، این موضوع در دستور کار استانداری قرار گرفته و تمهیدات لازم برای برقراری امنیت در بازار انجام شده است.

وی اضافه کرد: با اقدامات انجام شده و حضور نیروهای نظامی و امنیتی در بازار استان به صورت نامحسوس و محسوس، این اطمینان به مردم و کسبه داده می‌شود که بازار در امنیت و کنترل نهادهای امنیتی قرار دارد.

پورات گفت: اجازه نخواهیم داد، افرادی معلوم الحال بازار را به محل مناقشه تبدیل کرده و کسب و کارهای شهروندان را با مخاطره مواجه سازند.

وی ادامه داد: فتنه‌های دشمنان اسلام در استان با همکاری و انسجام دستگاه‌های اطلاعاتی، امنیتی و نظارتی به خوبی مدیریت شده و بسیاری از افرادی که در فراخوان‌های اعتصابات فریب خورده اند شناسایی و دستگیر شده‌اند.

پورات اظهار کرد: با توجه به دستگیری لیدرهای آشوب‌ها هم اکنون با وضعیت امنیتی بسیار مطلوبی در استان مواجه هستیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر با بیان اینکه معترضین حق اعتراض دارند، اضافه کرد: ما وظیفه داریم به اعتراض‌های به حق و قانونی مردم توجه کرده و اهمیت دهیم، که در این راستا در خدمت یکایک شهروندان برای پاسخ‌گویی به سوالات آنها و در نهایت برطرف کردن مشکلات مردمی هستیم و به زودی شرایط لازم را برای گفت و گوی بیشتر مردم و پاسخگویی بهتر مسئولان فراهم و نتیجه به مردم فهیم، ولایت مدار و معترضان دلسوز نظام اعلام می‌شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر ازحمایت و همراهی بازاریان در نقش برآب شدن برنامه‌های معاندان در شکست فراخوان‌های متعدد اعتصاب بازار در استان تقدیر کرد.

نظرات بینندگان
شهروند
|
-
|
چهارشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۴
زاکانی امروز گفتگو را معنی کرد با ادبیات چاله میدانی 
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر