جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۸۹۵۳
چهارشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۶:۴۳

فکرشهر: استاندار بوشهر در پیامی ضمن گرامیداشت روز دانشجو، خواستار حمایت از مجموعه‌های دانش‌بنیان و فناور در مراکز علمی و دانشگاهی شد.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایسنا، احمد محمدی‌زاده در بخشی از این پیام یادآور شد: شهادت ۳ دانشجوی عزیز در روز ۱۶ آذر ۱۳۳۲ در واقع نمودی از استکبارستیزی و استعمارستیزی دانشجویان عزیز است و این قشر فرهیخته، همواره در مسیر عدالت‌طلبی و مبارزه با زیاده‌خواهی حرکت کرده است.

وی با اشاره به تلاش دشمن برای ایجاد اختلال در دانشگاه‌ها خاطر نشان کرد: دانشگاه‌ها با پیشرفت و امیدآفرینی موجبات عصبانیت دشمنان شده‌اند به همین دلیل آنها برای به تعطیلی کشاندن مراکز علمی و دانشگاهی تلاش می‌کنند که البته هیچگاه به اهداف خود نمی‌رسند.

استاندار بوشهر با تقدیر از بصیرت دانشجویان در ماه‌های اخیر ابراز داشت: دانشجویان استان بوشهر در دو ماه اخیر، علیرغم تلاش رسانه‌ای بیگانگان، اجازه ندادند که محیط دانشگاه به اغتشاش کشیده شود و با بصیرت، دشمن را ناکام کردند.

محمدی‌زاده تاکید کرد: صدای دانشجویان معترض و منتقد باید شنیده شده و به خواسته‌های آنها توجه جدی شود و از دانشجویان نیز انتظار داریم، مرزبندی شفافی بین اغتشاش و اعتراض ایجاد کنند.

وی تصریح کرد: در شرایط حساس فعلی، دانشجویان نقش مهمی در جامعه بر عهده دارند و انتظار داریم با تقویت مجموعه‌های دانش بنیان و فناور در دانشگاه‌ها، دانشجویان خلاق و با استعداد در راستای پیشرفت و توسعه ایران اسلامی نقش‌آفرینی کرده و گام بلندی در موفقیت کشور بردارند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر