جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان،آقای دکتر علیرضا حاجیونی از مراکز بهداشتی و درمانی شبانکاره و دهداران بازدید نمودند.\n\nبه گزارش فکرشهر از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان ، دکتر علیرضا حاجیونی از واحدهای مختلف مرکز بهداشتی ودرمانی شبانکاره و دهداران بازدید کردند.
کد خبر: ۱۳۶۶۷
يکشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۰

فکرشهر: رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان،آقای دکتر علیرضا حاجیونی از مراکز بهداشتی و درمانی شبانکاره و دهداران بازدید نمودند.

\n\n

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان ، دکتر علیرضا حاجیونی از واحدهای مختلف مرکز بهداشتی ودرمانی شبانکاره و دهداران بازدید کردند.

\n\n

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان طی بازدیدی که از این دو مرکز انجام دادند ،با سرپرستان این مراکز نشستی برگزار کردند ،که در این نشست در خصوص نحوه عملکرد پزشکان در طرح برنامه پزشک خانواده و رضایت مندی ارباب رجوع ،چگونگی بالا بردن درآمد درمانگاه و همچنین استفاده بهینه از تجهیزات درمانی و بهداشتی مطالبی بیان کردند.

\n\n

وی همچنین از سرپرستان این دو مرکز خواست با توجه به نیروهای موجود  خود ،خدمات را به نحو مطلوب به مردم ارائه دهند و موجب رضایت مندی مردم منطقه خود باشند.

\n\n

دکتر حاجیونی در ادامه گفت : در مرکز بهداشتی و درمانی شبانکاره با توجه به استقرار تجهیزاتی از قبیل دستگاه رادیولوژی ،دستگاه احیاء قلبی ریوی و همچنین انتقال داروخانه از بیرون مرکز به داخل مرکز ،این مرکز را به سطح استانداردهای لازم رسانده ایم و امیدواریم به دستاوردهای نظام سلامت که همان ایمنی و سلامت  مردم جامعه هست ، نزدیک شویم.

\n\n

  این مقام مسئول همچنین افزود که در مرکز دهداران نیز در حال حاضر خدمات مامایی،دندانپزشکی،بمراقبت کودکان و پزشک خانواده به همراه تیم سلامت، در دو شیفت صبح و بعد ازظهر  به مردم منطقه خود  ارائه خدمت میدهند .

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر