شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: تیم جدید فوتبال شاهین بوشهر با حمایت شهرداری و شورای شهر بوشهر راه اندازی می شود...\r\n\r\n
کد خبر: ۱۳۶۹۷
دوشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۳

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: تیم جدید فوتبال شاهین بوشهر با حمایت شهرداری و شورای شهر بوشهر راه اندازی می شود.

\n\n

به گزارش فکرشهر، مصطفی سالاری دوشنبه در نشست با اعضای شورای اسلامی و شهردار بوشهر افزود: در نشست برگزار شده با وزیر ورزش و جوانان مجوز استقرار و راه اندازی تیم فوتبال شاهین بوشهر صادر شده است.
\nوی ادامه داد: براین اساس وزیر ورزش و جوانان با واگذاری رایگان امتیاز لیگ دسته دوم به تیم جدید شاهین بوشهر موافقت کرده است.

\n\n

سالاری بیان کرد: تیم یاد شده با عنوان شاهین شهرداری بوشهر یا عنوانی مشابه راه اندازی می شود و مالکیت یا حمایت از آن نیز با شهرداری بوشهر خواهد بود.
\nوی همچنین با اشاره به بدهی 20 میلیارد ریالی تیم ایرانجوان بوشهر اظهار کرد: با توجه به حضور ایرانجوان در لیگ دسته اول فوتبال کشور برای حمایت اساسی از آن بطوری جدی پیگیری خواهیم کرد.

\n\n

استاندار بوشهر تاکید کرد: به منظور حمایت از سایر تیم های فوتبال استان بوشهر نیز که در مسابقات کشوری حضور دارند بین یک تا دو میلیارد ریال به هر یک از تیم های پرسپولیس گناوه، کارگر بنه گز و پرسپولیس برازجان اختصاص می یابد.
\nوی یادآور شد: درصورتی که شهرداری و شورای شهر بوشهر حمایت از تیم ایرانجوان بوشهر را به شاهین بوشهر ترجیح دهند هزینه های باشگاه شاهین از محل منابع استانی و کمک های مردمی و یا حمایت صنایع با پشتیبانی استان صورت خواهد گرفت.

\n\n

سالاری تاکید کرد: مردم استان بوشهر علاقه بسیار زیادی به ورزش فوتبال دارند از این رو تلاش خواهیم کرد از تیم های فوتبال استان حمایت جدی داشته و حضور پرقدرت آنها در مسابقات را فراهم آوریم. 
\nوی با تاکید بر توسعه زیرساخت های ورزشی استان بوشهر عنوان کرد: در این راستا در همه نقاط استان بوشهر زمین های ورزشی طراحی و ساخته خواهد شد.

\n\n

منبع: ایرنا

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر