جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: شهردار جدید تنگ ارم می گوید: با حدود ۱۰ میلیارد ریال بدهی وارث یک شهرداری بیمار شده است.\n\nبه گزارش فکرشهر از زیوان، عبدالنبی امیری 18 تیرماه سالجاری در حالی حکم شهرداری تنگ ارم را از استاندار دریافت کرده است که این شهرداری با بدهی ۴ ماه حقوق پرسنل- دارائی – تأمین اجتماعی – پیمانکاران و… مواجه است.\n\nامیری شهردار تنگ ارم در دیدار با مردم این شهر از اجرا و تکمیل چندین طرح نیمه تمام در سالجاری خبر داد که با توجه به گفته های شهردار تنگ ارم اکثر پروژها مربوط به سالهای ۸۴ تا ۹۲ می باشد که به طور میانگین پیشرفت ۴۰ درصدی داشته است.
کد خبر: ۱۴۶۲۰
دوشنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۳

فکرشهر: شهردار جدید تنگ ارم می گوید: با حدود ۱۰ میلیارد ریال بدهی وارث یک شهرداری بیمار شده است.

\n\n

به گزارش فکرشهر از زیوان، عبدالنبی امیری 18 تیرماه سالجاری در حالی حکم شهرداری تنگ ارم را از استاندار دریافت کرده است که این شهرداری با بدهی ۴ ماه حقوق پرسنل- دارائی – تأمین اجتماعی – پیمانکاران و… مواجه است.

\n\n

امیری شهردار تنگ ارم در دیدار با مردم این شهر از اجرا و تکمیل چندین طرح نیمه تمام در سالجاری خبر داد که با توجه به گفته های شهردار تنگ ارم اکثر پروژها مربوط به سالهای ۸۴ تا ۹۲ می باشد که به طور میانگین پیشرفت ۴۰ درصدی داشته است.

\n\n

اما سوالی از شهردار تنگ ارم؟

\n\n

با توجه به گفته های شهردار در بین اهالی این شهر، بودجه شهرداری تنگ ارم امسال یک میلیارد تومام می باشد و اجرا و تکمیل طرح های ارائه شده شده توسط شهردار تنگ ارم که قرار است امسال در این شهر اجرایی شود بالغ بر یک میلیارد تومان است. در این بین حقوق پرسنل و بدهی شهرداری باید توسط چه کسی پرداخت شود، آن هم در شرایطی که هزینه ها در شهرداری تنگ ارم از درآمد بیشتر است و این روند باعث افزایش بدهی نیز خواهد شد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر