جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
شهردار آبپخش خبر داد:
فکرشهر: شهردار آبپخش از احداث دهکده گردشگری در مجاورت کمربندی آبپخش خبر داد...
کد خبر: ۱۴۷۵۶
پنجشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۵:۰۰

فکرشهر: شهردار آبپخش از احداث دهکده گردشگری در مجاورت کمربندی آبپخش خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، حسین عباسی در جمع شرکت‌کنندگان در جشنواره ملی، فرهنگی و گردشگری شکرانه زکات خرما اظهار داشت: توسعه آبپخش هدف والایی است که به آن توجه داریم و از تمامی ظرفیت‌ها در این راستا استفاده می‌کنیم.

\n\n

وی افزود: توجه به پتانسیل‌های نهفته و شناسایی استعدادهای این شهر در حوزه‌های مختلف فرهنگی، ورزشی، گردشگری، طبیعت و ... یکی از گام‌‎هایی است که در راستای رسیدن به توسعه پایدار این شهر به آن توجه داریم.

\n\n

شهردار آبپخش خاطرنشان کرد: وجود جاذبه‌های طبیعی و فرهنگ غنی در آبپخش یکی از استعدادهای بالایی است که این شهر در حوزه گردشگری در اختیار دارد و تا امروز به نحو مطلوب از آن استفاده نشده است.

\n\n

عباسی بیان داشت: توسعه گردشگری آبپخش با استفاده از نظر صاحب‌نظران و کارشناسان این عرصه رویکردی است که شهرداری آبپخش در قالب برنامه‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت به آن توجه دارد.

\n\n

وی اضافه کرد: اجرای جشنواره ملی نخل و خرما با مشارکت سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر نخستین گامی است که در این راستا برداشته شده و طی سال‌های آینده نیز شاهد تداوم این برنامه بزرگ خواهیم بود.

\n\n

این مسئول اذعان داشت: وجود نخلستان‌های وسیع در اطراف شهر آبپخش جلوه‌ای زیبا و طبیعتی بی‌نظیر به این شهر داده و امیدواریم با مشارکت بخش خصوصی شاهد توسعه زیرساخت‌های گردشگری در شهر آبپخش باشیم.

\n\n

به نوشته ی فارس، شهردار آبپخش عنوان کرد: احداث دهکده گردشگری از رویکردهای ارزشمند استاندار بوشهر به‌منظور توسعه گردشگری در استان است و در آینده نزدیک شاهد احداث دهکده گردشگری آبپخش در مجاورت کمربندی این شهر خواهیم بود.

\n\n

عباسی بیان داشت: توسعه متوازن شهر آبپخش در حوزه‌های عمرانی، فرهنگی، ورزشی، گردشگری، فضای سبز و ... از رویکردهایی است که در دو سال اخیر با جدیت دنبال کرده‌ایم و طبق عهدی که با مردم بسته‌ایم، با تمام توان در این راستا تلاش می‌کنیم.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر