جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: به‌منظور ارائه خدمات بهتر به کشاورزان، مسیر دریافت وام از بانک کشاورزی کوتاه‌تر و نرخ تسهیلات نیز یکسان شود.\n\nبه گزارش فکرشهر از مهر، مصطفی سالاری در نشست کارگروه تخصصی آب و کشاورزی اظهار داشت: با توجه به کمبودهایی که در زمینه منابع آبی وجود دارد، استفاده از روش‌های نوین کشاورزی و آبیاری در استان ضروری است.\n\nوی با اشاره به اجرای طرح پهنه‌بندی اراضی کشاورزی در استان بوشهر، ادامه داد: این طرح در سطح روستاهای استان در حال اجرا است که باعث افزایش ضریب نفوذ دانش فنی و انتقال یافته‌های تحقیقاتی کارشناسان می‌شود.
کد خبر: ۱۸۰۹۲
دوشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۴

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: به‌منظور ارائه خدمات بهتر به کشاورزان، مسیر دریافت وام از بانک کشاورزی کوتاه‌تر و نرخ تسهیلات نیز یکسان شود.

\n\n

به گزارش فکرشهر از مهر، مصطفی سالاری در نشست کارگروه تخصصی آب و کشاورزی اظهار داشت: با توجه به کمبودهایی که در زمینه منابع آبی وجود دارد، استفاده از روش‌های نوین کشاورزی و آبیاری در استان ضروری است.

\n\n

وی با اشاره به اجرای طرح پهنه‌بندی اراضی کشاورزی در استان بوشهر، ادامه داد: این طرح در سطح روستاهای استان در حال اجرا است که باعث افزایش ضریب نفوذ دانش فنی و انتقال یافته‌های تحقیقاتی کارشناسان می‌شود.

\n\n

استاندار بوشهر با اشاره به اجرای طرح کاداستر در سطح اراضی ملی، کشاورزی و موات در استان بوشهر، ادامه داد: کارگروه تخصصی طرح کاداستر برای فراهم شدن هماهنگی لازم بین دستگاه‌های اجراکننده طرح کاداستر تشکیل می‌شود.

\n\n

وی از اجرا و توسعه طرح‌های گلخانه‌ای در استان خبر داد و بیان کرد: طرح تغییر الگوی کشت در استان بوشهر یکی از طرح‌های مهمی است در استان اجرا می‌شود.

\n\n

سالاری همچنین بر لزوم اصلاح شیوه‌های آبیاری در استان بوشهر تاکید کرد و ادامه داد: کاهش مصرف آب، افزایش تولید محصول و کاهش هزینه‌ها از مهمترین مزایای اجرای طرح‌های نوین آبیاری است.

\n\n

وی خاطرنشان کرد: دو هزار و ۴۰۰ هکتار از نخلستان‌های استان بوشهر تحت پوشش طرح تغییر شیوه آبیاری در اراضی کشاورزی قرار گرفته است.

\n\n

استاندار بوشهر گفت: به‌منظور ارائه خدمات بهتر به کشاورزان، مسیر دریافت وام از بانک کشاورزی کوتاه‌تر و نرخ تسهیلات نیز یکسان شود.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر