جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه آمریکا در خلیج فارس به بدترین شکل ممکن به خواری و ذلت کشیده شده است،‌ گفت: رزمندگان ایران اسلامی با تأسی از شهدای والامقام، در برابر استکبار ایستاده‌اند.\n\nبه گزارشفکرشهر از میزان، سردار علی رزمجو در آیین اختتامیه رزمایش الی بیت‌المقدس در شهرستان دشتستان اظهار داشت: بسیجیان از ابتدای نظام اسلامی در راستای دفاع از ارزش‌های نظام اسلامی پیشتاز بوده‌اند و نقش این قشر در پیشبرد اهداف نظام اسلامی غیرقابل انکار است.
کد خبر: ۲۰۴۴۷
يکشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۴:۳۶

فکرشهر: فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه آمریکا در خلیج فارس به بدترین شکل ممکن به خواری و ذلت کشیده شده است،‌ گفت: رزمندگان ایران اسلامی با تأسی از شهدای والامقام، در برابر استکبار ایستاده‌اند.

\n\n

به گزارشفکرشهر از میزان، سردار علی رزمجو در آیین اختتامیه رزمایش الی بیت‌المقدس در شهرستان دشتستان اظهار داشت: بسیجیان از ابتدای نظام اسلامی در راستای دفاع از ارزش‌های نظام اسلامی پیشتاز بوده‌اند و نقش این قشر در پیشبرد اهداف نظام اسلامی غیرقابل انکار است.

\n\n

وی افزود: در دوران دفاع مقدس شاهد حضور تاثیرگذار بسیجیان در جبهه‌های حق علیه باطل بودیم و امروز نیز بسیجیان عزیز در عرصه سازندگی و عمران و آبادانی کشور حضوری برجسته و ارزشمند دارند.

\n\n

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: امروز شاهد اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی در تمام عرصه‌ها هستیم و نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز در دفاع از آب‌های سرزمینی نقش غیرقابل انکاری دارد.

\n\n

رزمجو تصریح کرد: نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دفاع از آب‌های سرزمینی همواره آماده است و روزانه با بیگانگان و در رأس آن آمریکا دست و پنجه نرم می‌کند.

\n\n

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادآور شد: در شرایط کنونی، جزایر سواحلی استان بوشهر به یک دژ شکست‌ناپذیر برای حراست و دفاع از مرزهای جمهوری اسلامی تبدیل شده است.

\n\n

وی با بیان اینکه آمریکا در خلیج فارس به بدترین شکل ممکن به خواری و ذلت کشیده شده افزود: رزمندگان ایران اسلامی با تاسی از شهدای والامقام و با الگوبرداری از این شهدای عظیم‌الشان، در برابر استکبار ایستاده‌اند و آمریکا را به خواری و ذلت انداخته‌اند.

\n\n

رزمجو به برگزاری رزمایش الی بیت‌المقدس اشاره کرد و ابراز داشت: این رزمایش با کیفیت بسیار بالایی برگزار شده و این گونه برنامه‌ها نشان دهنده اقتدار دفاعی ایران اسلامی است.

\n\n

وی یادآور شد: ارائه آموزش‌های تخصصی و عمومی به بسیجیان عزیز موجب شده که همواره آمادگی لازم را در برابر تهدیدات داشته باشیم و این مسئله بسیار مهمی است.

\n\n

بر اساس این گزارش، رزمایش الی بیت‌المقدس با حضور 18 گردان رزمی بسیج و سپاه و نیروهای انتظامی شهرستان دشتستان برگزار شد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر