شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر از پرداخت 2 هزار میلیارد ریال مطالبات کارگران استان بوشهر خبر داد.\n\nبه گزارش فکرشهر، فتح‌الله حقیقی اظهار داشت: شهرستان کنگان دارای ظرفیت و پتانسیل بالایی برای توسعه، عمران و آبادانی است و باید از تمام ظرفیت و توان موجود برای بهبود وضعیت شهرستان بهره برد.\n\nوی به فارس گفت: خدمت‌رسانی به مردم و جلب رضایت مردم باید مهم‌ترین اولویت مسئولان باشد و در این مسیر نباید کم‌کاری و اهمالی صورت گیرد.
کد خبر: ۲۱۱۵۶
سه‌شنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۸

فکرشهر: معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر از پرداخت 2 هزار میلیارد ریال مطالبات کارگران استان بوشهر خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، فتح‌الله حقیقی اظهار داشت: شهرستان کنگان دارای ظرفیت و پتانسیل بالایی برای توسعه، عمران و آبادانی است و باید از تمام ظرفیت و توان موجود برای بهبود وضعیت شهرستان بهره برد.

\n\n

وی به فارس گفت: خدمت‌رسانی به مردم و جلب رضایت مردم باید مهم‌ترین اولویت مسئولان باشد و در این مسیر نباید کم‌کاری و اهمالی صورت گیرد.

\n\n

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: در سال 94 شاهد برگزاری دو انتخابات بزرگ و باشکوه در کشور بودیم و مشارکت مردم نیز در این انتخابات بسیار بالا بود و در استان بوشهر نیز 68 درصد مردم شرکت کردند که 6 درصد از میانگین کشوری بالاتر بوده است.

\n\n

حقیقی تصریح کرد: دولت یازدهم برای خدمات‌رسانی به مردم در شهرها و روستاهای مختلف به ویژه در نقاط محروم، اهتمام می‌ورزد و در دو یا سه سال اخیر شاهد حجم بالای خدمت‌رسانی به مردم هستیم.

\n\n

وی بیان کرد: ایجاد شغل پایدار برای جوانان متخصص شهرستان‌های مختلف استان مد نظر مسئولان ارشد استان قرار دارد و به ویژه برای اشتغال جوانان شهرستان کنگان در پروژه‌های پارس جنوبی باید تلاش بیشتری شود.

\n\n

حقیقی یادآور شد: شخص استاندار در احقاق حق کارگران شریف در نقاط مختلف استان بوشهر، پیگیری‌ها و اقدامات بسیار خوبی داشته و تحقق این مطالبات موجبات رضایتمندی جامعه کارگری از استاندار شده است.

\n\n

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر از پرداخت دو هزار میلیارد ریال مطالبات کارگران استان بوشهر خبر داد و گفت: در سال 94 با تلاش و پیگیری‌های مجدانه استاندار بوشهر، بیش از دو هزار میلیارد ریال از مطالبات معوق کارگران استان پرداخت شد و امیدواریم امسال، مشکلی در پرداخت حقوق کارگران وجود نداشته باشد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر