جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرماندار دشتی گفت: بیشترین اعتبار ارزش‌افزوده به شهر 40 هزارنفری خورموج به مبلغ 8 میلیارد و 800 میلیون تومان پیدا کرد.\n\nبه گزارش فکرشهر از فارس، غلامرضا مهرجو صبح امروز در نخستین جلسه شورای اداری شهرستان دشتی در سال جدید از برگزارکنندگان آیین اعتکاف در شهرستان تقدیر کرد و اظهار داشت: مسئولینی که با بیت‌المال سروکار دارند توجه بیشتری به حفظ آن داشته باشند.\n\nفرماندار شهرستان دشتی افزود: با وجود محدودیت‌های منابع و اعتباری مدیران در سال 94 تلاش‌های پرثمری به خرج دادند و از این تلاش‌ها قدردانی می‌کنم.
کد خبر: ۲۲۰۸۸
سه‌شنبه ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۴

فکرشهر: فرماندار دشتی گفت: بیشترین اعتبار ارزش‌افزوده به شهر 40 هزارنفری خورموج به مبلغ 8 میلیارد و 800 میلیون تومان پیدا کرد.

\n\n

به گزارش فکرشهر از فارس، غلامرضا مهرجو صبح امروز در نخستین جلسه شورای اداری شهرستان دشتی در سال جدید از برگزارکنندگان آیین اعتکاف در شهرستان تقدیر کرد و اظهار داشت: مسئولینی که با بیت‌المال سروکار دارند توجه بیشتری به حفظ آن داشته باشند.

\n\n

فرماندار شهرستان دشتی افزود: با وجود محدودیت‌های منابع و اعتباری مدیران در سال 94 تلاش‌های پرثمری به خرج دادند و از این تلاش‌ها قدردانی می‌کنم.

\n\n

وی ادامه داد: شهرستان دشتی با بهره‌مندی از کوه‌های مند، بیرمی، نمک، گونه‌های جانوری و گیاهی کم‌یاب و هم‌جواری با خلیج همیشه فارس شرایط خاصی دارد که می‌طلبد سازمان محیط‌زیست نگاه ویژه‌ای به این شهرستان داشته باشد.

\n\n

مهرجو خاطرنشان کرد: ساختمان محیط‌بانی در کوه مند به بهره‌برداری رسید که امیدواریم استقرار رسمی آن هم صورت گیرد تا شاهد حفاظت بیشتر از گونه‌های جانوری در کوه مند دشتی باشیم.

\n\n

وی افزود: متأسفانه از گوشه و کنار شنیده می‌شود افرادی خارج از استان بوشهر مبادرت به شکار غیرمجاز در این منطقه ممنوعه می‌کنند، بنابراین با توجه به اقداماتی که صورت گرفته محیط‌زیست این حلقه را تنگ‌تر کند تا از منابع خدادادی بهتر صیانت کنیم.

\n\n

مهرجو هفته کار را به تمام کارگران، کارآفرینان و کارفرمایان تبریک گفت و یادآور شد: با توجه به اینکه امسال توسط مقام معظم رهبری مزین به سال اقتصاد مقاومتی شده، عملیاتی کردن شعار سال بر عهده همین قشر پرتلاش کارگران است.

\n\n

فرماندار دشتی ضمن تبریک هفته سلامت و بزرگداشت مقام معلم گفت: توجه به قشر معلم و نیروی تربیت‌کننده نیروی انسانی در هر جامعه است و جامعه‌ای آرامش و موفق است که به معلمین خود توجه داشته باشد زیرا معلمین کسانی هستند که بار تعلیم و تربیت آینده‌سازان کشور را بر عهده‌ دارند و همه ما وظیفه‌ داریم به‌صورت شایسته از مقام معلم تجلیل و تکریم کنند.

\n\n

مهرجو بیان داشت: برگزاری انتخابات موفقیت‌آمیز و عملکرد خوب در حوزه عمرانی با وجود محدودیت‌های منابع مالی صورت گرفت.

\n\n

وی افزود: دشتی در حوزه عمران شهری و روستایی، بهداشت و درمان و منابع آب نسبت به دیگر شهرستان‌های استان از وضعیت مطلوب‌تری برخوردار بود.

\n\n

فرماندار دشتی با بیان اینکه در سال‌های 93-94 مبلغ 13 میلیارد تومان اعتبار ارزش‌افزوده به شهرها و 6 میلیارد تومان به نقاط روستایی شهرستان اختصاص ‌یافت، خاطرنشان کرد: کل اعتبارات ارزش‌افزوده تا سال 93 مبلغ 9 میلیارد و 100 میلیون تومان بوده که معادل 70 درصد آن یعنی 6 میلیارد و 300 میلیون به شهرها و 2 میلیارد و 800 میلیون تومان آن به روستاها اختصاص یافت.

\n\n

وی ادامه داد: کل اعتبارات منتهی به بهمن‌ ماه سال 94 مبلغ 10 میلیارد تومان بوده که 6 میلیارد و 760 میلیون تومان به شهرها و مابقی به روستاها اختصاص یافت.

\n\n

مهرجو اضافه کرد: در مجموع این اعتبارات بین چهار شهر شهرستان و 91 روستای شهرستان توزیع شد که شاهد اقدامات خوبی در بخش عمران شهری، آسفالت معابر و فضای سبز و احداث و به بهره‌برداری رسیدن زمین‌های چمن مصنوعی بودیم.

\n\n

وی افزود: بیشترین اعتبار ارزش‌افزوده به شهر 40 هزارنفری خورموج به مبلغ 8 میلیارد و 800 میلیون تومان معادل 46 درصد اختصاص پیدا کرد.

\n\n

مهرجو گفت: دیگر نیاز به طرح مبلمان شهری نیست و احداث فضاهای سبز، آسفالت کوچه‌ها و معابر و ... به یک نقطه قابل قبولی ارتقا پیدا کرده است که مردم از عملکرد شهرداری‌ها رضایت دارند.

\n\n

وی افزود: خیلی از پروژه‌ها در شهرستان اجرا شده اما اعتبار آن تخصیص پیدا نکرده است، 68 پروژه توسط پیمانکاران که دارای حق‌وحقوقی هستند به بهره‌برداری رسیده اما مطالبات آنها پرداخت‌ نشده است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر