جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: دبیر هیئت هندبال خارگ گفت: اردوی تیم ملی نوجوانان هندبال ساحلی در خارگ برگزار می‌شود.\n\nبه گزارش فکرشهر، محمود باقری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: اردوی تیم ملی نوجوانان هندبال ساحلی از فردا(شنبه) به مدت شش روز در جزیره خارگ برگزار خواهد شد.\n\nوی افزود: تیم ملی هندبال ساحلی که دوره آمادگی خود را برای شرکت در مسابقات آسیایی تایلند و انتخابی جام جهانی را انجام می‌دهد به علت سازگاری با دما و رطوبت بالای جزیره پوکت(تایلند) به مدت شش روز میهمان شرکت پایانه‌های نفتی است.
کد خبر: ۲۵۳۳۳
يکشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰

فکرشهر: دبیر هیئت هندبال خارگ گفت: اردوی تیم ملی نوجوانان هندبال ساحلی در خارگ برگزار می‌شود.

\n\n

به گزارش فکرشهر، محمود باقری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: اردوی تیم ملی نوجوانان هندبال ساحلی از فردا(شنبه) به مدت شش روز در جزیره خارگ برگزار خواهد شد.

\n\n

وی افزود: تیم ملی هندبال ساحلی که دوره آمادگی خود را برای شرکت در مسابقات آسیایی تایلند و انتخابی جام جهانی را انجام می‌دهد به علت سازگاری با دما و رطوبت بالای جزیره پوکت(تایلند) به مدت شش روز میهمان شرکت پایانه‌های نفتی است.

\n\n

دبیر هیئت هندبال خارگ خاطرنشان کرد: این تیم روز دوشنبه ساعت هفت بعد از ظهر در زمین هندبال ساحلی واقع در پلاژ با تیم هندبال ساحلی خارگ دیدار تدارکاتی خواهد داشت.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر