شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مصرف برق در استان بوشهر 3 تا 4 برابر میانگین کشوری است.\n\nبه گزارش فکرشهر از باشگاه خبرنگاران جوان، مشاور مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان گفت: سرانه مصرف برق استان در بخش خانگی 10 هزار کیلو وات در ساعت و در کشور سه هزار کیلو وات در ساعت است که از میانگین کشوری سه تا چهار برابر بیشتر است.\n\nمحمد حسین اکابری افزود: در ماه های تیر ،مرداد و شهریور برق بیشتری در استان به علت گرما ،رطوبت زیاد هوا و استفاده زیاد از کولرهای گازی مصرف شده است.
کد خبر: ۲۵۳۵۶
يکشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۷

فکرشهر: مصرف برق در استان بوشهر 3 تا 4 برابر میانگین کشوری است.

\n\n

به گزارش فکرشهر از باشگاه خبرنگاران جوان، مشاور مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان گفت: سرانه مصرف برق استان در بخش خانگی 10 هزار کیلو وات در ساعت و در کشور سه هزار کیلو وات در ساعت است که از میانگین کشوری سه تا چهار برابر بیشتر است.

\n\n

محمد حسین اکابری افزود: در ماه های تیر ،مرداد و شهریور برق بیشتری در استان به علت گرما ،رطوبت زیاد هوا و استفاده زیاد از کولرهای گازی مصرف شده است.

\n\n

 وی گفت: در مرداد ماه بیشترین مصرف روی داد طوری که در یکی از روزهای مرداد پیک هزار و 490 مگاوات در استان اتفاق افتاد که اگر به هزار و 520 مگاوات برسد احتمال خاموشی وجود دارد. 

\n\n

آقای اکابری افزود: از 420 هزار مشترک برق 80 درصد مشترکین خانگی هستند که 70 درصدبرق تولیدی را مصرف می کنند.

\n\n

 سال گذشته خوزستانیها جایگاه اول کشور را در مصرف برق داشتند وامسال بوشهریها در این جایگاه قرار دارند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر