شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: یازدهمین جشنواره ملی مشاعره رضوی بیستم مردادماه با شرکت ۶۵ شرکت کننده از استان‌های مختلف در بوشهر برگزار می‌شود.\n\nبه گزارش فکرشهر از تسنیم، حمیده ماحوزی بعدازظهر امروز در حاشیه رونمایی از پوسترهای جشنواره مشاعره ملی رضوی در بوشهر با بیان اینکه برای شرکت در این جشنواره 380 نفر از سراسر کشور ثبت نام کرده بودند اظهار داشت: این جشنواره که همزمان با دهه کرامت در بوشهر برگزار می‌شود از میان 380 نفر شرکت کننده پس از داوری و ارزیابی‌های مختلف 65 نفر انتخاب شدند.
کد خبر: ۲۵۳۵۸
يکشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۰

فکرشهر: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: یازدهمین جشنواره ملی مشاعره رضوی بیستم مردادماه با شرکت ۶۵ شرکت کننده از استان‌های مختلف در بوشهر برگزار می‌شود.

\n\n

به گزارش فکرشهر از تسنیم، حمیده ماحوزی بعدازظهر امروز در حاشیه رونمایی از پوسترهای جشنواره مشاعره ملی رضوی در بوشهر با بیان اینکه برای شرکت در این جشنواره 380 نفر از سراسر کشور ثبت نام کرده بودند اظهار داشت: این جشنواره که همزمان با دهه کرامت در بوشهر برگزار می‌شود از میان 380 نفر شرکت کننده پس از داوری و ارزیابی‌های مختلف 65 نفر انتخاب شدند.

\n\n

وی با بیان اینکه یازدهمین جشنواره مشاعره رضوی بیستم مرداد در بوشهر برگزار می‌شود افزود: در این جشنواره یک‌روزه 8 نفر برگزیده می‌شوند که منتخبان در چهاردهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) در مشهد تجلیل می‌شوند.

\n\n

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر از برگزاری هفتمین جشنواره‌ استانی مشاعره‌ دانش‌آموزی رضوی در بوشهر خبرداد و خاطر نشان کرد: قبل از برگزاری جشنواره ملی مشاعره رضوی سیزدهم مرداد هفتمین جشنواره‌ استانی مشاعره‌ دانش‌آموزی رضوی برگزار می‌شود.

\n\n

ماحوزی بیان کرد: این جشنواره با حضور 63 دانش‌آموزان استان بوشهر در سالن اجتماعات اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر برگزار می‌شود و برگزیدگان به مرحله‌ ملی جشنواره مشاعره رضوی راه می‌یابند.

\n\n

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه رضوی در دهه کرامت در استان بوشهر تصریح کرد: در دهه کرامت 17 مرداد نمایشگاهی با موضوع رضوی و با آثار تجسمی، مکتوب و هنری در مجتمع فرهگی هنری نهم دی بوشهر برگزار می‌شود.

\n\n

در این آیین از پوسترهای یازدهمین جشنواره ملی مشاعره رضوی و هفتمین جشنواره‌ استانی مشاعره‌  دانش‌آموزی رضوی رونمایی شد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر