جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: بخشدار ویژه خارگ خواستار ارائه برنامه های مدون برای ارتقای امنیت اجتماعی در بخش ویژه خارگ  شد.\n\nبه گزارش فکرشهر از مهر، محمود رضایی در نشست با مسئولان جزیره خارگ اظهار کرد: رفع نگرانی‌های اجتماعی و آسیب‌های مربوط به آن از دغدغه‌های دولت و استاندار بوشهر بوده که در این موضوع باید پیشگیری لازم بر اساس اقدامات فراگیر از سوی مشارکت‌های مردمی صورت پذیرد.\n\n
کد خبر: ۲۵۴۶۲
سه‌شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۲:۰۱

فکرشهر: بخشدار ویژه خارگ خواستار ارائه برنامه های مدون برای ارتقای امنیت اجتماعی در بخش ویژه خارگ  شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر از مهر، محمود رضایی در نشست با مسئولان جزیره خارگ اظهار کرد: رفع نگرانی‌های اجتماعی و آسیب‌های مربوط به آن از دغدغه‌های دولت و استاندار بوشهر بوده که در این موضوع باید پیشگیری لازم بر اساس اقدامات فراگیر از سوی مشارکت‌های مردمی صورت پذیرد.

\n\n

محمود رضایی بخشدار ویژه خارگ

\n\n

وی با تاکید بر لزوم برنامه‌ریزی دستگاه‌های اجرایی از جمله دانشگاه آزاد اسلامی و آموزش و پرورش خارگ در بخش آموزش عمومی، خواستار ارائه برنامه‌های مدون برای ارتقای امنیت اجتماعی در بخش ویژه خارگ شد.

\n\n

بخشدار ویژه خارگ ادامه داد: باید تلاش کنیم از ظرفیت‌های موجود در سایر بخش‌ها به‌ویژه سازمان‌های مردم نهاد در امر آموزش همگانی برای پیشگیری از ناهنجاری‌های اجتماعی بهره‌مند شویم.

\n\n

رضایی مسئله اخلاق و فرهنگ را از مهمترین مسائل پیش رو در جامعه معرفی و تشکیل کمیته‌ها و چنین کمیسیون‌هایی در بخش ویژه خارگ را نیز در راستای اهمیت دادن به این موضوع مهم دانست.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر