شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: در راستای کمک به کودکان بی بضاعت، دومین دوره طرح دست‌های مهربان در جمعیت هلال احمر استان بوشهر برگزار شد.\n\nبه گزارش فکرشهر از مهر، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر ظهر دوشنبه با اشاره به اهداف این برنامه اظهار داشت: دومین دوره طرح دست‌های مهربان با حضور ۴۰۰ غنچه در میادین اصلی شهر و همچنین درب ادارات هلال احمر در شهرستان‌های مختلف استان برگزار شد.\n\nحسین درویشی اضافه کرد: این طرح با هدف اشاعه فرهنگ صلح و کمک به همنوع و مشارکت کودکان در فعالیت‌های بشر دوستانه و در راستای کمک به کودکان بی بضاعت برگزار شد.
کد خبر: ۲۸۶۹۸
دوشنبه ۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۳

فکرشهر: در راستای کمک به کودکان بی بضاعت، دومین دوره طرح دست‌های مهربان در جمعیت هلال احمر استان بوشهر برگزار شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر از مهر، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر ظهر دوشنبه با اشاره به اهداف این برنامه اظهار داشت: دومین دوره طرح دست‌های مهربان با حضور ۴۰۰ غنچه در میادین اصلی شهر و همچنین درب ادارات هلال احمر در شهرستان‌های مختلف استان برگزار شد.

\n\n

حسین درویشی اضافه کرد: این طرح با هدف اشاعه فرهنگ صلح و کمک به همنوع و مشارکت کودکان در فعالیت‌های بشر دوستانه و در راستای کمک به کودکان بی بضاعت برگزار شد.

\n\n

فستیوال نقاشی کودکان " دست های مهربان "

\n\n

وی افزود: این طرح با  همکاری ۴۰ کانون غنچه‌های هلال سراسر استان برگزار و اعضای غنچه‌های هلال با حضور در محل استقرار چادر سازمان جوانان اسباب بازی‌های خود را برای اهداء به کودکانی که از داشتن حتی یک عروسک محروم هستند هدیه دادند.

\n\n

درویشی ادامه داد: برپایی ایستگاه نقاشی با موضوع دوستی و مهربانی توسط حوزه جوانان در سطح شهر در کنار ایستگاه‌های طرح دست‌های مهربان از دیگر موضوعاتی بود که کودکان در اشاعه فرهنگ صلح و کمک به همنوع درحس شیرین عشق و محبت به دیگران سهیم شدند.

\n\n

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر خاطرنشان کرد: اسباب بازی های جمع آوری شده و کار دستی‌های تهیه شده به کودکان مناطق کم برخوردار در برنامه‌های کاروان نیکوکاری توزیع خواهد شد.

\n\n

وی ادامه داد: برگزاری مسابقه امدادی و اهداء جوایز به کودکان، اجرای مسابقه نقاشی در کنار برپایی ایستگاه ها از دیگر برنامه‌های اجرایی این طرح بود.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر