جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: قاضی مقدس در تشریح آخرین جزئیات پرونده اخلال در نظام اقتصادی کشور (مضاربه صوری) گفت: بالغ بر هزار نفر از مالباختگان یک هشتم مطالباتشان را دریافت کرده‌اند.\n\nبه گزارش فکرشهر و به نقل از میزان، قاضی مقدس معاون دادستان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان در تشریح آخرین جزئیات پرونده اخلال در نظام اقتصادی کشور (مضاربه صوری) اظهارکرد: روند بازپرداخت وجوه مرحله دوم در جریان است و تاکنون بالغ برهزار نفر از مالباختگان، یک هشتم از کل وجوهشان را دریافت کرده‌اند و این روند همچنان دارد.
کد خبر: ۲۹۳۷۱
شنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۰۱:۲۳

فکرشهر: قاضی مقدس در تشریح آخرین جزئیات پرونده اخلال در نظام اقتصادی کشور (مضاربه صوری) گفت: بالغ بر هزار نفر از مالباختگان یک هشتم مطالباتشان را دریافت کرده‌اند.

\n\n

به گزارش فکرشهر و به نقل از میزان، قاضی مقدس معاون دادستان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان در تشریح آخرین جزئیات پرونده اخلال در نظام اقتصادی کشور (مضاربه صوری) اظهارکرد: روند بازپرداخت وجوه مرحله دوم در جریان است و تاکنون بالغ برهزار نفر از مالباختگان، یک هشتم از کل وجوهشان را دریافت کرده‌اند و این روند همچنان دارد.

\n\n

وی اضافه کرد: احضار و تعقیب دیگر متهمان پرونده در دستور کار قرار دارد. 

\n\n

بر اساس این گزارش، اواسط مردادماه سال 93 بود که پرونده اخلال در نظام اقتصادی و کلاهبرداری کلان موسوم به مضاربه صوری به عنوان یکی از پیچیده ترین و خبرسازترین پرونده قضایی کشور با حدود 5600 پرونده مطرح رسیدگی قرار گرفت و موضوع داغ رسانه‌‌ها شد.

\n\n

با اقدام به موقع دستگاه قضایی سه پرونده از پرونده اخلال در نظام اقتصادی کشور تشکیل شد که در مجموع این سه پرونده  در پرونده اول پنج هزار و 600 نفر شاکی، در پرونده دوم 1300 شاکی و در پرونده سوم 86 نفر شاکی به دنبال مطالباتشان هستند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر