جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۰۳۰۴
جمعه ۰۳ دی ۱۳۹۵ - ۰۴:۳۷

فکرشهر: نشست هم اندیشی مسئولین شهر سعدآباد پیرامون حوزه سلامت با شبکه بهداشت و درمان دشتستان در محل شورای اسلامی این شهر برگزار شد. 

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان دشتستان، امام جمعه شهر سعدآباد ،حاج آقا کشاورز بارگاهی  ضمن قدر دانی از  شبکه بهداشت و درمان دشتستان در تجهیز وارتقاء سطح خدمات در مرکز خدمات جامع سلامت ولیعصر سعدآباد ، انتخاب دکتر دارابی  بعنوان رییس شبکه بهداشت و درمان دشتستان را نقطه قوتی دانست که می تواند در ارتقاء سطح خدمات و تجهیزات شهرستان دشتستان موثر باشد.

در ادامه ،رییس شبکه بهداشت و درمان دشتستان ،  دکتر حسین دارابی از توجه و  اهتمامی که  مسئولین شهر سعدآباد به حوزه سلامت دارند، قدردانی و تشکر نمود و گفت، وقتی مسئولین شهری به حوزه سلامت نگاه ویژه ای داشته باشند باید انتظار پیشرفت و ارتقائ سطح خدمات را داشته با شیم .

دکتر دارابی همچنین گفت، با شروع طرح تحول در حوزه بهداشت ، اتفاق های بسیار خوبی در این حوزه رخ داده و دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در تجهیز و ارائه خدمات سطح 2 در تمامی مراکز خدمات جامع سلامت تلاش نموده است.

این مقام مسئول افزود ، هم اکنون در مرکز خدمات جامع سلامت شهر سعدآباد خدماتی درمانی  نظیر  پزشک عمومی ،مانیتورینگ قلبی ، خدمات بستری سرپایی ، رادیوگرافی دهان و دندان،آزمایشگاه ، استقرار دستگاه اتوآنالایزر ،خدمات مامایی ،داروخانه وهمچنین  مراقبتهای کودکان و مادران باردار و تمامی سنین توسط مراقبین سلامت ارائه میشود  .

سپس اعضای شورای اسلامی شهر سعدآباد ، ضمن بیان مشکلات خود در حوزه سلامت ، اهتمام رییس شبکه بهداشت به رفع مشکلات موجود در سعدآباد و ارتقاء سطح خدمات قابل ارائه را نشان دهنده  توجه این شبکه به حوزه سلامت شهر سعدآباد بیان کردند.

نماینده شورای شهر سعدآباد  در این نشست در خواست یک دستگاه آمبولانس برای مرکز خدمات جامع سلامت این شهر را داشتند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر