جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی فکرشهر:
فکرشهر: اعضای موسسه فرهنگی هنری پویندگان اندیشه نو در بخش اطفال بیمارستان شهید گنجی برازجان حضور یافته و از بیماران عیادت به عمل آوردند...
کد خبر: ۳۰۳۶۰
يکشنبه ۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۹

فکرشهر - فروغ خسروی: اعضای موسسه فرهنگی هنری پویندگان اندیشه نو در بخش اطفال بیمارستان شهید گنجی برازجان حضور یافته و از بیماران عیادت به عمل آوردند.

به گزارش فکرشهر، پیش از ظهر امروز، 5 دی ماه، اعضای موسسه فرهنگی هنری پویندگان اندیشه نو ضمن بازدید از بخش اطفال بیمارستان شهید گنجی شهر برازجان برای کودکان این بخش به کتاب خوانی پرداختند.

بازدیدکنندگان با اهدای کتاب داستان به کودکان بستری شده و خواندن قصه برای بیماران اوقات خوشی را برای آن ها ساختند.

معصومه باهنر، مدیر عامل موسسه فرهنگی هنری پویندگان اندیشه نو در گفت و گو با خبرنگار فکرشهر گفت: هدف  ما از این بازدید ترویج فرهنگ کتاب خوانی می باشد.

وی در پاسخ به این سوال که چرا بخش اطفال را انتخاب کرده اند، افزود: برای انتخاب این گروه سنی دو دلیل وجود داشت؛ کودکانی که در این بخش بستری هستند فشار روحی مضاعف تری را نسبت به بزرگسالان تحمل می کنند و ما با ایجاد تنوعی در دوره درمان مانند رنگ آمیزی و قصه خوانی و فعالیت های اینچنینی خواستیم فضای بهتری برای کودکان فراهم آوریم.

دلیل دوم این است که اعتقاد داریم فرهنگ سازی و کتاب خوانی باید از پایه شروع شود و با کار بر روی قشر کم سن و سالتر است که می توان فرهنگ ها را نهادینه کرد و جامعه ای بهتر را دارا شد.

خانم باهنر با ابراز خوشحالی از استقبال مسوولان بیمارستان و بخش اطفال از حرکت صورت گرفته بیان کرد: امیدوارم با این اقدام و ترویج فرهنگ کتاب خوانی برای کوکان خاطره ای خوب را برای این عزیزان ساخته باشیم.

 

عکاس: فاطمه احمدی پور

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر