جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۰۶۱۸
سه‌شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۰۴:۰۰

فکرشهر: مدیرکل آموزش وپرورش استان بوشهر گفت: براساس برنامه ریزی های صورت گرفته هیچ نیروی غیربومی در آموزش وپرورش مناطق این استان جذب نمی شود.

http://img8.irna.ir/1395/13951014/82372346/82372346-71297715.jpg

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی آموزش وپرورش دیلم روز سه شنبه به نقل از ناصر کرمی در جمع فرهنگیان این شهرستان افزود: از 10 هزار نفری که ازطریق آزمون استخدامی در کشور جذب خواهند شد 259 نفر مربوط به این استان است که با شرایط بوم برای بوم و از نیروهای بومی انتخاب می شوند.

وی اضافه کرد: امکانات و وضعیت حاضر شهرستان با توجه به شاخص های موجود قابل قبول است و طبق گزارش ها در روز بازگشایی مدارس بیش از 90درصد از کلاسها تشکیل شدند.

مدیرکل آموزش وپرورش استان بوشهر اظهارکرد: مشکلاتی از جمله کمبود نیرو و مالی وجود دارد اما مشکلات اصلی تری نظیر شکافی که بین نسل ها افتاده خطرات بسیاری دارد.

مدیر آموزش وپرورش دیلم گفت: برگزاری طرح تقویت بنیه علمی دانش آموزان و کلاس کنکور، مراسم فرهنگی و هنری و ساخت و سازهای مدارس از عمده فعالیت های این مجموعه است که بخوبی در حال انجام است

عباس امید به بیان مشکلات آموزش و پرورش این شهرستان اشاره کرد و افزود: کمبود شدید نیروی انسانی به نحوی که از 150 کلاس ابتدایی حدود 50 کلاس از نظر نیروی انسانی متخصص شرایط مطلوبی ندارند.

وی واگذاری مسکن و زمین به فرهنگیان را از دیگر مشکلات این شهرستان عنوان کرد.

دراین نشست نمایندگانی از کانون بازنشستگان، مدیران، معلمان، انجمن اولیا و شورای دانش آموزی سئوالاتی مطرح کردند که مدیرکل آموزش وپرورش استان بوشهر به آنها پاسخ داد.

تخصیص مکان و تجهیزات لازم اداری و نامه نگاری برای کانون بازنشستگان، انجام طرح های جابر، درس پژوهی و مسابقات قرآن و عترت و لزوم تشکیل دوره های آموزش نیروهای جدید، کمبود کلاس های هوشمند و منابع مالی مدارس، مشکلات هدایت تحصیلی از عمده نظرات نمایندگان بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر