جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۰۷۰۶
دوشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۰۳:۲۲

فکرشهر: استاندار بوشهر در پیامی رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و یار دیرین و وفادار امام خمینی (ره) را تسلیت گفت.

http://img8.irna.ir/1395/13951020/82379833/82379833-71311915.jpg

به گزارش فکرشهر از ایرنا، مصطفی سالاری در این پیام که نسخه ای از آن روز دوشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت، نوشته است: عروج آسمانی یار دیرین و وفادار امام، شخصیتی آزادی خواه، دلسوز، دلسوخته و بی بدیل، بزرگمردی صبور و مقاوم، امیدبخش لحظات ناامیدی و راهگشای ایام سخت که عمر پربرکتش را در خدمت به مردم و شکوه و عظمت انقلاب اسلامی و کشور، سپری کردند، اندوه زایدالوصفی بر میهن عزیزمان حاکم کرده است.

حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی، بزرگمردی مردمدار که ندایش تاثیر گذار، نگاهش امیدوار، اشک و اندوهش معنادار، تصمیمات و مبارزاتش پرافتخار و نفوذ کلامش ماندگار بود.

استاندار بوشهر در پیام تسلیت خود آورده است: آیت الله هاشمی رفسنجانی، فرماندهی شجاع که در مسیر سازندگی نیز سرداری ممتاز و در عرصه سیاست، اندیشمندی فداکار، اعتدال گرا و گاه شناس بود و تاریخ، برگهای خوانده و ناخوانده زیادی از زندگی وی را برای نسل های آینده بازگو خواهد کرد.

سالاری یادآروشد: در هفته های اخیر که مردم شریف استان بوشهر در مدت 2 روز میزبان این شخصیت فداکار و ظلم ستیز و زجرکشیده بودند، بیش از پیش مجذوب نگاه ژرف، وارستگی و عمق نگاه این عالم عامل، فرهیخته و بی نظیر شدیم و در آخرین سفر دنیوی عمر پربرکتش، قدرشناسی صمیمانه و خالصانه ای که از این مردم فهیم و قدرشناس در استان بوشهر مشاهده کردند، لبخند رضایت را بر چهره وی نمایان و درکلام ایشان متجلی کرد.

استاندار بوشهر در بخش پایانی پیام خود آورده است: با نهایت تاسف و تاثر، این ضایعه بزرگ را محضر مردم شریف ایران، مقام معظم رهبری، رئیس جمهوری، خاندان گرانقدر هاشمی رفسنجانی و مردم شریف استان بوشهر تسلیت گفته و رحمت و فضل و مغفرت الهی و علو درجات را برای ایشان از خداوند متعال خواستارم.

آیت الله هاشمی رفسنجانی یکشنبه شب در سن 82 سالگی بر اثر عارضه قلبی در تهران دعوت حق را لبیک گفت و به ملکوت اعلی پیوست.
براساس اعلام روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام، پیکر ایشان صبح سه شنبه - 21 دی- طی مراسمی تشییع خواهد شد.
 

 

  

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر