جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فرمانده انتظامی استان بوشهر:
فکرشهر: فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: قاتل شهروند گناوه‌ای با وجود تغییر هویت، پس از ۸ سال در ساوه شناسایی و دستگیر شد...
کد خبر: ۳۰۷۴۵
پنجشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۰۳:۴۵

فکرشهر: فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: قاتل شهروند گناوه‌ای با وجود تغییر هویت، پس از ۸ سال در ساوه شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش فکرشهر از مهر، سردار حیدر عباس‌زاده صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: قاتل شهروند گناوه‌ای که با هویتی جدید در شهرستان ساوه زندگی می‌کرد، شناسایی و دستگیر شد.

وی ادامه داد: فردی با هویت «م - ح» در سال ۸۷ شهروند گناوه‌ای با هویت «خ - ح» را با شلیک اسحله کلاش به قتل رسانده بود و پس از آن متواری شده بود که با تلاش صورت گرفته شناسایی شد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر بیان کرد: با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی تیم ویژه کارآگاهان پلیس آگاهی استان و شهرستان گناوه طی سه ماه، مخفیگاه قاتل فراری در شهرستان ساوه استان مرکزی شناسایی شد.

وی خاطرنشان کرد: متهم برای اینکه شناسایی نشود و در دام پلیس و قانون قرار نگیرد، با هویتی جدید و با تغییر نام، نام خانوادگی و نام پدر خود در شرکتی مشغول به کار شده بود.

سردار عباس‌زاده اضافه کرد: متهم شب گذشته به وسیله کارآگاهان اعزامی از استان دستگیر شد که ضمن اعتراف به بزه ارتکابی برای ادامه تحقیقات به استان بوشهر منتقل شد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر تصریح کرد: تاکید ویژه‌ای بر کشف جرایم خشن سنوات گذشته داریم و در این راستا اقدامات خوبی را در دست اجرا داریم.
 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر