جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۰۷۷۲
يکشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۰۳:۳۷

فکرشهر: امام جمعه و رئیس مجمع خیرین سلامت گناوه گفت: راه اندازی درمانگاه به همت خیران در دستور کار این مجمع قرار گرفته و مقدمات آن فراهم شده است..

به گزارش فکرشهر از ایرنا، حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی افزود: برای راه اندازی این درمانگاه که ساختمان آن را یک خیر اهدا کرده، هفت میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده که بابت خرید تجهیزات، دستگاههای سونوگرافی و دندانپزشکی و تامین کادر پزشکی هزینه خواهد شد.

وی گفت: این درمانگاه در مرحله اول خدمات دندانپزشکی و سونوگرافی به بیماران ارایه می دهد.

امام جمعه گناوه افزود: دستگاه سونوگرافی خریداری و آماده تحویل به مجمع است و قرارداد 2 یونیت دندانپزشکی نیز منعقد شده است.

وی بیان کرد: خدمات این درمانگاه برای عموم مردم است اما برای نیازمندان و اقشار کم بضاعت تخفیف ویژه درنظر گرفته می شود.

امام جمعه گناوه افزود: با توجه به خدمات و تلاش هایی که برای برطرف کردن مشکلات بهداشتی و درمانی منطقه از سوی مسئولان صورت گرفته کافی نیست، مجمع تصمیم به راه اندازی این درمانگاه گرفت.

وی افزود: با راه اندازی این درمانگاه که مجمع خیران سلامت دراین شهرستان آن را تشکیل داده است، امیدواریم دغدغه مردم در زمینه درمان را کاهش دهیم.

رکنی حسینی گفت: اگرچه تمام تلاش خود را برای حمایت مسئولان در حوزه سلامت و دیگر بخش ها بکار بسته ایم اما مردم از ما به عنوان زبان گویای آنان و مسئولان، انتظارهای بحقی دارند که باید رسیدگی شود.

امام جمعه گناوه ادامه داد: این مجمع برایث توجه به مقوله سلامت و بهداشت و برطرف کردن مشکلات و نیازهای درمانی مردم منطقه تاکنون گام های موثری در رسیدن به اهداف تعیین شده برداشته است.

وی اظهارکرد: یکی از خیران ساختمان خود را به مجمع وقف کرده که درمانگاه یادشده در آن راه اندازی شود.

امام جمعه گناوه افزود: با راه اندازی دستگاه سونوگرافی در ساختمان مجمع خیران، دغدغه دیرینه بانوان برطرف خواهد شد.

وی گفت: بانوان این شهرستان همواره از بکارگیری مرد در انجام معاینه خود بوسیله سونوگرافی مرد ناراضی و گله مند بودند که با استقرار پزشک زن این مطالبه بحق آنان تحقق می یابد.

امام جمعه و رئیس مجمع خیرین سلامت گناوه از همه نیکوکاران این شهرستان خواست تا این مجمع را در برطرف کردن مشکلات درمانی یاری کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر