جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۱۴۲۴
جمعه ۰۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۴:۲۴

فکرشهر: فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: با توجه به نقش مهم شهدا در عملیات‌های مختلف یادواره شهدا به صورت تخصصی در حوزه‌های آماد و پشتیبانی، مخابرات، اطلاعات و امنیت و دیگر بخش‌ها برگزار می‌شود.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، سردار فتح‌الله جمیری ظهر امروز در یادواره شهدای اطلاعات سپاه استان بوشهر با بیان اینکه شهدا اقتدار و عزت آفریدند اظهار داشت: برگزاری یادواره‌های شهدا با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره و آشنایی و  شناخت بیشتر جامعه نسبت به آنان است.

وی با اشاره به اینکه یادواره شهدا برای بازگویی دلاورمردی‌ها  آنان است  تاکید کرد: شهدا والامقام با حماسه آفرینی و رشادت در راه  اسلام،  ارزش‌های  انقلاب اسلامی و دفاع از میهن جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با بیان اینکه یادواره‌های شهدا تخصصی برگزار می‌شود خاطرنشان کرد: با توجه به نقش مهم شهدا در عملیات‌های مختلف، یادواره شهدا به صورت تخصصی در حوزه‌های آماد و پشتیبانی، مخابرات، اطلاعات و امنیت و دیگر بخش‌ها برگزار می‌شود.

جمیری افزود: همچنان که کار در اطلاعات تخصصی شده  این یادواره‌ها نیاز بوده و خواست  رهبر معظم انقلاب اسلامی است که تخصصی برگزار شود.

وی با بیان اینکه پاسداران ادامه دهنده راه شهدا و حماسه آفرینان هستند تصریح کرد: هر چند امروزه پاسداران بازنشسته ادامه دهنده راه شهدا هستند ولی در نزد خود احساس یک عقب ماندگی  می‌کنند که از قافله شهداء بازمانده‌اند و سعی دارند با اعزام به جبهه مدافعان حرم این مهم را جبران کنند.

در این مراسم با حضور آیت‌الله حسینی بوشهری نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری از سه کتاب سنگر کمین شناور با موضوع زندگینامه شهدای اطلاعات استان بوشهر رونمایی شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر