جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۱۴۶۵
يکشنبه ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۸

فکرشهر: مدیر عامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر گفت: این تیم با حمایت پرشور و همه جانبه هواداران می تواند به مسابقات لیگ دسته یک فوتبال کشور صعود کند.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، محمد دمشقی روز یکشنبه در ارتباط با صعود تیم شاهین شهرداری به دور دوم رقابتهای لیگ دسته 2 فوتبال کشور در جمع خبرنگاران افزود: صعود به لیگ یک دور از دسترس نیست و امیدواریم با بهره گیری از توانایی کادر فنی و بازیکنان شایسته و با تجربه ای که داریم به لیگ یک صعود کنیم.

وی بیان کرد: ازعوامل اصلی موفقیت تیم در دور دوم هواداران هستند که آنها باید در این مرحله حساس نقش خود را بخوبی ایفا کنند.

دمشقی ادامه داد: شاهین در دور دوم پنج دیدار خانگی دارد که باید با موقعیت شناسی هواداران نهایت استفاده از بازی های خانگی را ببرد. 

وی یادآور شد: در این ارتباط در فکر تقویت تیم و جذب بازیکن جدید در صورت اجازه سازمان لیگ هستیم.

دمشقی بیان کرد: با این وجود در شرایط کنونی اتحاد و همدلی همه عوامل می تواند کارساز باشد و معتقدیم بازیکنان کنونی تیم نیز می توانند صعود تیم را رقم بزنند.

وی اظهار داشت: هم اکنون تمرینات تیم بصورت منظم و منسجم در بوشهر در حال انجام است که انتظار است تا شروع بازی های حساس مرحله دوم به آمادگی کامل دست پیدا کنیم.

تیم شاهین شهرداری بوشهر هم اکنون با 34 امتیاز در رده چهارجدول گروه سی در لیگ دسته دوم فوتبال باشگاههای کشور حضور دارد و به مرحله بعد صعود کرده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر