جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۱۶۱۳
شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۶:۵۱

فکرشهر: رئیس بیمارستان تخصصی قلب بوشهر گفت: از شروع دولت تدبیر و امید تعداد تخت ویژه(ICU) این بیمارستان از ۵ تخت به ۱۳ تخت افزایش داشته است.

به گزارش فکرشهر از مهر، غلامرضا حاجیانی اظهار داشت: گام‌های بسیار مهمی در راستای توسعه خدمات درمانی در بیمارستان قلب بوشهر صورت گرفته است و شاهد بهبود وضعیت تجهیزات هستیم.

وی اضافه کرد: از سال ۹۲ تا کنون بخش‌های جدیدی هم چون post ccu با ظرفیت ۴ تخت، بخش مراقبت‌های ویژه(ICU) دو با ظرفیت پنج تخت، تخت ویژه همودیالیز با یک تخت به این بیمارستان اضافه شده است.

رئیس بیمارستان تخصصی قلب بوشهر ادامه داد: همچنین در این مدت افزایش تخت ریکاوری آنژیوگرافی از ۴ عدد به ۸ عدد و افزایش بخش مراقبت های ویژه (ICU) یک از ۵ به ۸ تخت را داشته‌ایم.

وی افزود: طی سه سال گذشته بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال تجهیزات پزشکی جدید اعم از دستگاه اکوکاردیوگرافی ۲ عدد، ساکشن یک عدد، ونتیلاتور پرتابل یک عدد، ونتیلاتور ثابت ۳ عدد، دستگاه نوار قلب ۲ عدد، سرنگ پمپ ۱۷ عدد، اتوکلاو یک عدد، مانیتور پرتابل یک عدد، مانیتور ثابت چهار عدد و تجهیز آمبولانس به دستگاه‌های مراقبت‌های ویژه(ICU) انجام شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر