جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
رئیس پلیس شهرستان بوشهر خبر داد:
فکرشهر: رئیس پلیس شهرستان بوشهر گفت: در یک عملیات هماهنگ پلیسی فردی که سوابق متعددی از شرارت، عربده‌کشی، تیراندازی و تجاوز به عنف در پرونده خود دارد دستگیر شد...
کد خبر: ۳۲۷۰۴
جمعه ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۸

فکرشهر: رئیس پلیس شهرستان بوشهر گفت: در یک عملیات هماهنگ پلیسی فردی که سوابق متعددی از شرارت، عربده‌کشی، تیراندازی و تجاوز به عنف در پرونده خود دارد دستگیر شد.

به گزارش فکرشهر، سرهنگ ابراهیم عرب‌زاده پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با بیان اینکه امنیت مطلوبی در بوشهر برقرار است اظهار داشت: با مشارکت مردم نجیب و همیشه در صحنه بوشهر امنیت و احساس امنیت در بوشهر برقرار و ارتقاء یافته است.

وی از کاهش جرائم خشن در بوشهر خبر داد و افزود: کشف جرائم  به ویژه جرائم خشن در کوتاه‌ترین زمان کشف و متخلفان به سزای اعمالشان می‌رسند.

رئیس پلیس بوشهر با اشاره به اینکه پلیس بر تمام اوضاع شهرستان بوشهر اشراف اطلاعاتی و عملیاتی دارد تاکید کرد: پلیس در بوشهر فعالیت شبانه‌روزی دارد و امکان هر گونه شرارت و تخلف از متخلفان سلب کرده است.

عرب‌زاده از دستگیری ارازل و اوباش معروف بوشهر خبرداد و تصریح کرد: در یک عملیات هماهنگ پلیسی فردی که سوابق متعددی از شرارت، عربده‌کشی، تیراندازی و تجاوز به عنف در پرونده خود دارد دستگیر شد.

وی با بیان اینکه این شرور سبب رعب و وحشت شهروندان شده بود افزود: در پی تماس تلفنی یکی از شهروندان مبنی بر ایجاد رعب و وحشت و مزاحمت برای مردم به‌وسیله فردی شرور در محله" مخبلند" شهر بوشهر تیم عملیاتی کلانتری" 13 جلالی" این شهر به محل مورد نظر اعزام شد.

رئیس پلیس بوشهر افزود: این شرور در حالتی نامتعادل با استفاده از قمه و چوب در حال عربده‌کشی و مزاحمت برای شهروندان  بود و به 11 دستگاه خودرو خساراتی وارد کرده است.

سرهنگ عرب‌زاده تصریح کرد: این شرور بدون توجه به توصیه‌ها و دستور پلیس به سمت نیروهای پلیس و تعدادی از شهروندان حمله‌ور که با هوشیاری ماموران پلیس دستگیر شد.

وی با بیان اینکه با حضور مقام قضایی صحنه‌های متعددی از شرارت این فرد بازسازی شد خاطرنشان کرد: متهم دارای سوابقی همچون تجاوز به عنف، تیراندازی به سمت منزل شهروندان، عمل منافی عفت، عربده کشی ، ایجاد رعب و وحشت و برهم زدن نظم عمومی است که درسال 93 از وی سه قبضه اسلحه کلت کمری و  در این شرارت نیز یک قبضه اسلحه کلاش 10 تیر از وی کشف شد.

رئیس پلیس بوشهر بیان کرد:  متهم که تاکنون چندین بار دستگیر شده بود برای تحقیقات تکمیلی همچنان در اختیار پلیس است و دونفر از همدستانش نیز دستگیر شده‌اند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر