جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
شایعات در آستانه صعود تیم استان
کد خبر: ۳۲۷۶۷
يکشنبه ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۵:۵۹

فکرشهر: تیم پارس جنوبی جم که اکنون صدرنشین لیگ آزادگان می باشد، تنها با کسب یک مساوی صعودش به لیگ برتر قطعی می شود که به نظر می رسد در مسابقه این هفته مقابل تیم قعرنشین استقلال اهواز قادر به تحقق این مهم باشد.

به گزارش فکرشهر از خلیج فارس، در شرایطی که پارس جم می رود تا چراغ لیگ برتر را در استان بوشهر روشن کند، شایعاتی پیرامون این تیم شکل می گیرد که طرح آن در حال حاضر، تنها و تنها اهداف رقبای این تیم را برای گرفتن سهمیه تامین می کند.

شایعه ای که منبع مشخص و معتبری ندارد، از این قرار است که به دلیل کمبود برخی امکانات در جنوب استان بوشهر، اگر تیم پارس جنوبی جم به لیگ برتر برسد، مسابقات آن نه در ورزشگاه توحید یا تختی جم که در ورزشگاه تازه تاسیس پارس شیراز برگزار می شود.

این در شرایطی است که به نظر می رسد با توجه به فعال بودن فرودگاههای عسلویه و جم در کنار هتل هایی که در عسلویه قرار دارد و ورزشگاه آبرومند شهر جم، نواقص جدی و اساسی پیش پای میزبانی این تیم در لیگ برتر نمی باشد.

همچنین سعید فتاحی رییس کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال که مسابقه هفته پیش جمی ها مقابل ملوان انزلی را از نزدیک دیده بود، گفت: شهرستان جم برای میزبانی احتمالی در لیگ برتر فوتبال مشکلی ندارد.

این مقام مسول ادامه داد: ابتدای فصل که آمدیم از امکانات بازدید کردیم و اکنون هم شاهد هستیم شرایط بهتر شده است. یکی از مشکلات نبود اسکوربود در این استادیوم بوده که قابل حل می باشد، در مورد هتل هم به عسلویه رفتم و از هتل بازدید داشتیم که شرایط خوبی داشت و حتی گفته می شود در شهر جم هم احداث هتل در دست اقدام است که شاید به ابتدای فصل نرسد ولی مشکل اساسی نیست.

فتاحی تصریح کرد: در صورت صعود پارس جنوبی جم و با همتی که نزد مدیران اینجا دیدم، مشکلی برای میزبانی نماینده بوشهر وجود نخواهد داشت و اگر هم کمبودی باشد قابل حل است.

به نظر می رسد تمام تمرکز پارس جنوبی جم باید صعود مقتدرانه به لیگ برتر باشد تا فوتبال استان رونق دوباره ای بگیرد، ضمن اینکه تا دیر نشده برای رفع نواقص میزبانی در لیگ برتر در شهر جم تدبیر شود تا بهانه ای دست مسئولان فدراسیون برای انتقال بازی های این تیم ندهد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر