جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۲۷۸۸
دوشنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۲:۵۸

فکرشهر: فرماندار گناوه گفت: تعداد 86 شعبه اخذ رای برای دو انتخابات رئیس جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرسان پیش بینی شده است.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، سیدعلی پاک نژاد روز دوشنبه در جلسه شورای اداری بخش ریگ گناوه افزود: تعداد 300 داوطلب برای شرکت در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا دراین شهرستان نام نویسی کردند که قریب به 100 درصد آنان تائید صلاحیت شدند.

وی اظهارکرد:صیانت و حفاظت از آرای مردم و سلامت و تامین امنیت از وظایف متولیان برگزارکنندگان انتخابات 29 اردیبهشت است.

فرماندار گناوه گفت :طرح تحول نظام سلامت از دستاوردهای مهم و موفق دولت یازدهم است .

وی اظهارکرد: تقویت و افزوده شدن سمن ها از دیگر اتفاق های خوبی است که در دولت یازدهم دراین شهرستان انجام شد.

امام جمعه بندرریگ هم گفت: 29 اردیبهشت امسال یکی از مهم ترین وقایع سال 96 است که باحضور حداکثری مردم در پای صندوق های اخذ رای برگ زرین دیگری بر افتخارات نظام افزوده می شود.

حجت الاسلام سیدعنایت هاشمی منش افزود: انتخابات یکی از برکات نظام است که از بدو انقلاب تاکنون به نحو شایسته و باشکوهی برگزار شده است.

وی گفت:پیروی و عمل به منویات رهبرمعظم انقلاب و توانمندبودن در عرصه اقتصاد مقاومتی از شاخصه هایی است که مردم در انتخاب کاندیدای خود باید به آن توجه جدی داشته باشند.

بخشدار ریگ هم گفت: درطول 4 سال عمر دولت تدبیر وامید خدمات چشمگیری در بخش های عمرانی و رفاهی و بهداشتی شهر وروستای این بخش انجام شده است.

مسعود شیرافکن افزود: احداث و تکمیل بوستان های امید، تزریق اعتبار به دهیاری ها باهدف احیا و عمران روستاها، احداث چمن های مصنوعی ورزشی، آسفالت 60 هزارمترمربع معابر و کوچه های 13 روستا، اعتبار به طرح های اقتصاد مقاومتی، فعال شدن مشاغل خانگی و زودبازده ، رشد 230 درصدی آموزش های فنی وحرفه ای، ایجاد 100 درصدی زیرساخت های لازم شهرک صنعتی، افزایش تولید گوشت سفید و قرمز و میگوی پرورشی از عمده کارنامه موفق دولت در این بخش است.

بخشدار ریگ گفت: از سال 92 تا 95 به میزان 80 میلیارد ریال اعتبار برای طرح های عمران شهری این بندر هزینه شد.

وی اضافه کرد: باتوجه به اجرایی شدن تکمیل جاده ریگ به گناوه توسط دولت که از مطالبه های بحق مردم این منطقه است امیدواریم که با تزریق اعتبار لازم هرچه زودتر محقق شود.

بخشدار ریگ افزود: آماده شدن زمین برای احداث یک بندر جدید تجاری از دیگر دستاوردهای دولت دراین بندر است.

وی گفت: باتوجه به اینکه روستاهای ساحلی جزیره جنوبی و شمالی این بخش از بزرگترین منطقه صیادی و شیلاتی است ، احداث یک اسکله برای آنان ضروری است .

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر