جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۲۹۲۱
شنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۹

فکرشهر: اولین جشنواره استانی آبیاران جوان استان بوشهر با حضور دانش‌آموزان، معلمان، مسئولان آموزش و پرورش و مردم در دلوار برگزار شد.

بوشهر

به گزارش فکرشهر از مهر، ناصر کرمی مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر صبح شنبه در اولین جشنواره استانی آبیاران جوان در دلوار اظهار داشت: آب دومین فاکتور برای حیات است. در تاریخ کشور و جهان چند هزار سال است که نحوه مصرف آب مورد توجه قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه مهندسی آب یک بحث قدیمی است که تا کنون مورد توجه است، اضافه کرد: در قرآن کریم در مورد اهمیت آب زیاد صحبت شده و ۶۳ بار کلمه آب در قرآن آمده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر بیان کرد: باید به اهمیت آب بیشتر پی ببریم. هر چند سه چهارم کره زمین آب است ولی بخش کمی از آن قابل شرب و استفاده است.

وی با تاکید بر اینکه باید از کنار استفاده نابه‌جا از آب و منابع آبی بی‌تفاوت نگذریم، خاطرنشان کرد: باید به مشکل آب به طور جدی نگاه شود و از هم اکنون باید به فکر چاه باشیم.

کرمی با تقدیر از دست‌اندرکاران برگزاری این جشنواره اعم از آموزش و پرورش و آبفا، افزود: همه دستگاه‌ها باید به آموزش و پرورش برای فرهنگ سازی استفاده صحیح از منابع آبی  کمک کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر